کد خبر : 48574
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

یادداشت/

محمدرضا عوض نیا:

جنگ رسانه ای بسیار آشنا؛ بعد از قم به سراغ گیلان خواهند آمد/ مراقب باشیم در دام این روبه صفتان نیفتیم!

جنگ رسانه ای بسیار آشنا؛ بعد از قم به سراغ گیلان خواهند آمد/ مراقب باشیم در دام این روبه صفتان نیفتیم!

این وسط مردم‌گیلان باید حواسشان بسیار جمع بوده و در این گرداب رسانه ای نیفتند چون مطمئنا بعد از ضربه به استان قم سراغ گیلان و رشت هم خواهند آمد.

به گزارش گیلانستان/ محمدرضا عوض نیا: سال گذشته شبکه ی رسانه ای آشنا در داخل ایران با سرکردگی روزنامه شرق و خبرگزاری ایسنا عملیات گسترده ای علیه اتحاد ایران و عراق به راه انداخت و با موج سازی درباره ی سفر عراقی ها به مشهد و ماجرای صیغه و واریز درآمدهای ایران به عراق و بازسازی مفت این کشور با پول ایرانیها اذهان بسیاری از مردم را پریشان نمود. نکته ی جالب ماجرا آنجاست که افرادی که در کار رسانه و فضای مجازی بودند و افرادی که به عراق سفر می کردند و اهل کنجکاوی رسانه ای هم بودند دقیقا عکس این مطالب را در عراق مشاهده میکردند یعنی ماجرای زائران ایرانی و صیغه در عراق و تاراج ثروت عراق توسط ایرانی ها که در آخرین شایعات مطرح شده خارج کردن چند چمدان دلار از عراق به ایران بود! هدف اما مشخص بود نابودی پیوندهای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دوملت که خار چشم غرب شده بودند!
اما در ماجرای کرونا هم با همان خط نفاق طرفیم…
ابتدا ماجرای قم و تمرکز و پروپاگاندا روی محوریت قم، طلبه های چینی قم و … بدون هیچ مبنایی و صرفا با شگرد رسانه ای تکرار و‌تکرار و تکرار که بیشتر مصرف داخل ایران برای آنها مهم بود
بعد از آن بسرعت بسمت القای این موضوع رفتند که هواپیمایی ماهان مقصر است و باید دروازه های ایران بر روی چین بسته شود و این موضوع را بصورت مداوم پمپاژ رسانه ای کردند و همزمان خط دیگری راه افتاد که ایران مبدأ کروناست، تا جاییکه در چهار پنج شبکه ی اصلی سیاسی ضدانقلاب در ماهواره این پروژه فعال شد و کار را به جایی میرسانند که برای بسیاری از مردم جهان این موضوع القاء شود که ایران کانون شیوع کرونا و عامل بدبختی همه ی دنیاست و حتی چین نیز از ایران به این ویروس گرفتار شده یعنی دقیقا سیاست انگلیسی دعوای بین مردم دوکشور چین و ایران همانند اختلاف بین مردم ایران و عراق.
حالا بجز این سیاست کثیف، این شبکه ی رسانه ای یک سیاست دیگر نیز برای داخل کشورمان داشته و بسرعت در حال گسترش آن است، دعوای بین استانهای مختلف ایران، مقصر نامیدن قمی ها و تهییج سایر استانها به درگیری با خودروهای پلاک قم.
این وسط مردم‌گیلان باید حواسشان بسیار جمع بوده و در این گرداب رسانه ای نیفتند چون مطمئنا بعد از ضربه به استان قم سراغ گیلان و رشت هم خواهند آمد و اینجا را بخاطر برگزاری مسابقات وزنه برداری جام نامجو و‌پذیرایی از چینی ها مقصر شیوع کرونا در کشور معرفی خواهند کرد.
پس در دام این روبه صفتان نیفتیم که همه جای ایران سرای ماست و بدانیم که سیاست تفرقه و تجزیه طلبانه ی دشمن همان سیاستیست که از سالهای گذشته تاکنون بشدت به دنبال اجرای آن است.
محمدرضا عوض نیا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار