کد خبر : 102453
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402- 25: 12

حتی دلخوش!

اسامی کاندیداهای شاخص تایید صلاحیت شده در انتخابات مجلس رشت و خمام

اسامی کاندیداهای شاخص تایید صلاحیت شده در انتخابات مجلس رشت و خمام

اسامی کاندیداهای شاخص تایید صلاحیت شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی رشت و خمام منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، پس از بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیأت های نظارت‌ و شورای نگهبان، ستادهای انتخابات شهرستان‌های استان گیلان امروز با ارسال پیامک‌هایی به داوطلبان حوزه‌های انتخابیه خود ، وضعیت صلاحیت آنان را اعلام نمود.

 

بر اساس شنیده‌های گیلانستان سید علی آقازاده، محمدرضا احمدی سنگری، جبار کوچکی نژاد، سیدکاظم دلخوش، حسن کربلایی، رامین مهمانپرست، کیوان میرزایی ، مهدی کاظمی پور، محمدرضا عوض نیا و مهدی فلاح از داوطلبان شاخص تایید صلاحیت شده برای حوزه انتخابیه رشت و خمام می باشند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حاج علی دوشنبه , ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۵۳

مهدی فلاح کیه ،کیوان میرزایی ،محمد رضا عوض نیا کجا بودن ابنا تا به حالا ،ضحبت نماینده پارلمان یک کشور داریم صحبت میکنیم ولی سطح شورای محلات و روستا کاندیدا معرفی میکنیم

جلالي چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۵

چرا در این انتخابات ها از کاندیداهای ریاست جمهوری و یا نمایندگی مجلس از اینها یه آزمون علمی برای تعیین سطح کاندیداهای ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس به عمل نمیاد…. تا ما بدونیم سطح علمی اینها در چه سطح است؟ آزمون که نیست..
شفافیت هم که نداریم..قانون عدم تعارض منافع هم نداریم.. وعده ها و تعهدات و تکالیف مسئولین هم یه ذره درش تضمین و ضمانت نیست..
پس چه رایی و رای دادنی؟ مگه مغز خر خوردیم؟

مرتضی شنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

خیلی دوست دارم بدونم یه نماینده مجلس طی ۴سال چقدر هزینه روی دست مردم میزاره و مجموع ۲۹۰ تا نماینده وکل ساختار مجلس به همراه خدمه و هشم چقدر خرجشون هست و آیا به اندازه این هزینه ها میارزن

رفتن به نوار ابزار