کد خبر : 103926
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402- 43: 10

باز هم فشارهای بیرونی؟!

حذف نام دبیر حزب موتلفه از لیست ۲۰ نفره یک تشکل اصولگرایی/ وقتی افراد مسئله‌دار و نزدیک به اصلاحات، انقلابی معرفی می‌شوند!

حذف نام دبیر حزب موتلفه از لیست ۲۰ نفره یک تشکل اصولگرایی/ وقتی افراد مسئله‌دار و نزدیک به اصلاحات، انقلابی معرفی می‌شوند!

از دیدگاه این تشکل اصولگرایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان اصولگرا نبوده ولی افرادی مسئله‌دار و نزدیک به جریان اصلاحات، انقلابی هستند!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، یکی از تشکل‌های سیاسی اصولگرای استان گیلان اخیرا لیستی ۲۰ نفره از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه رشت و خمام را منتشر کرده است که علی رغم وجود برخی افراد مسئله‌دار، ناشناخته و حتی با گرایشات نزدیک به جریان اصلاحات، نام حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان در این لیست به چشم نمی‌خورد!

 

عده‌ای معتقدند نوع مواضع سیاسی، انتقاد علیه رانت و فسادهای برخی نمایندگان و مسئولان دولتی، محکوم شدن در دادگاه و مخالفت با سیاست‌های مدیریتی استاندار فعلی گیلان از علل حذف نام کربلایی از لیست این تشکل اصولگرایی بوده است!

 

هرچند بهانه‌هایی نیز مطرح است که شخص کربلایی می‌بایست با حضور در جمع اعضای شورای ائتلاف، اصولگرا بودنش را به ایشان اثبات می‌نمود!

 

با اینکه گروه‌های دیگری از اصولگرایان هستند که بدون توجه به فشارهای بیرونی افرادی را انتخاب می‌کنند که با شاخصه‌های انقلابی‌گری و اصولگرایی همخوانی داشته باشند ولی لیست منتشر شده از آن تشکل مذکور به شرح زیر است:

 

۱-سید جلال خوشحال

۲-رامین مهمان پرست

۳-کیوان میرزایی

۴-رضا حسینی زهنده

۵-رضا مهدی

۶-مهدی فلاح

۷-فاطمه شیرزاد

۸-معصومه پرسا

۹-مسعود نیک چهره

۱۰-محمد رضا عوض نیا

۱۱-سردار مهدی کاظمی پور

۱۲-محمد مهدی سرگل

۱۳-محمد حج فروش

۱۴-نعمت الله پژوهنده

۱۵-حجت منگنه چی

۱۶. جبار کوچکی نژاد

۱۷. سید علی آقازاده

۱۸. محمدرضا احمدی

۱۹. سیدرضا مطهری

۲۰. نقی درجزی

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار