کد خبر : 42261
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1398- 37: 18

راوی دفاع مقدس:

حذف نام شهدا نمک‌نشناسی است/آمریکا بلوف می‌زند

حذف نام شهدا نمک‌نشناسی است/آمریکا بلوف می‌زند

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه حذف عنوان شهدا از تابلوهای برخی کوچه و خیابان‌های کشور حرکت خزنده دشمن در راستای جنگ نرم است، گفت: حذف نام شهدایی که امنیتمان را مدیون آنها هستیم نمک ‌نشناسی است.

به گزارش گیلانستان جمال محمدی امروز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و اگر کشور ما قدرتمند است و هر چه عظمت دارد از برکت فداکاری شهداست.

وی با اشاره به علاقه شدید ترامپ ربای دیدار با رئیس‌جمهور کشورمان گفت: ترامپ، مکرون، مرکل و جانسون را به‌عنوان واسط می‌فرستد تا با روحانی دیدار کند و باوجوداینکه می‌داند ایران او را دشمن می‌داند و هر جا ورود کرده ایران مقابلش ایستاده اما حرفی از تحقیر ایران نمی‌زند.

راوی دفاع مقدس به نقش تعیین کنده ایران در معادلات بین‌المللی اشاره کرد و افزود: ترامپ، عربستان را که میلیاردها دلار تجهیزات از او خریداری کرده تحقیر می‌کند و گاو شیرده می‌خواند و این بیان‌گر عظمت و قدرت ایران است.

وی با اشاره به نقش مستشاری ایران در جبهه مقاومت بیان کرد: وقتی جنگ داعش علیه جبهه مقاومت شروع شد دغدغه روحیه دفاع مقدس در جوانان امروز ایران را داشتیم که با شروع مبارزه با داعش و حضور جوانان ایرانی در سوریه، همان شور و حال رزمندگان دفاع مقدس را در مدافعان حرم در بوکمال سوریه دیدم.

محمدی با اشاره به شجاعت شهید بابک نوری هریس از شهدای جوان مدافع حرم گیلان گفت: این جوان خوش‌سیما سال‌ها بعد از دفاع مقدس در جبهه مقاومت علیه داعش آمد و در بوکمال شهید شد.

وی با بیان اینکه نماز شب‌هایی که در سوریه از مدافعان حرم دیدم، در جبهه خودمان کمتر دیدیم، افزود: محبوبیت جوانان ما در میان مردم سوریه بسیار زیاد است و این‌ها از عظمت شهدای ماست.

استاد دانشگاه با اشاره ناتوانی دشمن در مقابله سخت با ایران تصریح کرد: انحراف فکر جوانان ایران پیش‌تر توسط تئوری پردازان غربی مانند هانتیگنون، مک لوهان و فکویاما مطرح شده بود و دشمن متوجه شده که با جنگ سخت نمی‌شود با کشوری مثل ایران مبارزه کرد به دنبال این هستند که فکر جوان ایرانی را نشانه بگیرند.

راوی دفاع مقدس حذف عنوان شهدا از تابلوهای برخی کوچه و خیابان‌های کشور را حرکت خزنده دشمن در راستای جنگ نرم دانست و گفت: هدف این حرکت خزنده، ایجاد انحراف فکری بین جوانان و شهدا ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه حذف نام شهدایی که امنیتمان را مدیون آنها هستیم نمک ‌نشناسی است، بیان کرد: بخشی از هدف این حرکت سنجش واکنش مردم بوده که ببینند مردم شهدا را فراموش کرده‌اند یا نه؟ که مردم به‌صورت خودجوش به مقابله با این حرکت پرداختند و حتی در همین رشت، جوانان عنوان شهید را به تابلوها اضافه کردند.

محمدی با تأکید بر اینکمه حذف نام شهید زیبنده نظام اسلامی نیست، افزود:دنیا به شهدای افتخار می‌کند، مردم یمن به رزمندگان و بسیجیان ما اقتدا کرده و با ادامه دادن همان تفکر دارند با عربستان می‌جنگند، آن‌وقت ما از بسیجیان و شهدا غافل هستیم.

وی بر روایتگری دلاورمردی رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تأکید کرد و افزود: میانگین سنی جوانان ما ۱۳ تا ۲۲ سال بود و فرماندهان لشکر ما عموماً از ۲۳ سالگی به این مسؤولیت‌ها دست پیدا می‌کردند و این نشان می‌دهد اداره کشور با جوانان امکان‌پذیر است.

راوی دفاع مقدس همچنین تهدید به جنگ از سوی آمریکا را بلوف و جنگ روانی خواند و گفت: اگر آمریکا می‌توانست حرکتی علیه ایران بکند تاکنون بارها این اقدام را انجام داده بود کمااینکه ما با کسی سر جنگ نداریم اما وقتی به ما حمله شد باید در مقابلش بایستیم و این را از امام حسین (ع) و دین خود آموخته‌ایم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار