کد خبر : 97504
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402- 06: 19

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

حرکت «دختران حاج قاسم» گیلان در مسیر شهدا / برنامه‌های دفاع مقدس مخاطب شناسی شود

حرکت «دختران حاج قاسم» گیلان در مسیر شهدا / برنامه‌های دفاع مقدس مخاطب شناسی شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم توجه به مخاطب شناسی در برنامه‌های دفاع مقدس، گفت: «دختران حاج قاسم» گیلان در مسیر شهدا حرکت می‌کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حرکت کاروان «دختران حاج قاسم» در گیلان، اظهار کرد: این حرکت همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس و سالروز امامت امام زمان (عج) و تقارن این ایام با شروع سال تحصیلی جامعه آموزشی، به صورت ابتکاری در گیلان برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه «دختران حاج قاسم» گیلان در مسیر شهدا حرکت می‌کنند، افزود: کاروان «دختران حاج قاسم» همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در گلزارها و یادمان‌های شهدای دفاع مقدس استان گیلان، با آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز تجدید بیعت کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، حرکت در مسیر شهدا را هویت و ماهیت اصلی بانوان ایرانی و گیلانی برشمرد و بیان کرد: حضور و تجدید بیعت دختران حاج قاسم بر سر مزار شهدا و بزرگان گیلانی حاوی پیام مهم دلدادگی و ایمان نسل جوان به سیره شهدا و معنویت است.

 

مهدوی با بیان اینکه ۴۰ دختر گیلانی به نمایندگی از جمعیت چندصد نفری «دختران حاج قاسم» به زیارت شهدا می‌روند، گفت: این کاروان ضمن زیارت مزار روحانی شهید میرزا کوچک خان، گلزار شهدای رشت و مزار شهید «احمدرضا مظلومی» شهید قدس، در مزار فرمانده گیلانی جبهه مقاومت سردار شهید «محمدعلی حق بین»، یادمان سردار شهید «حسین املاکی»، گلزار شهدای شهر آستانه اشرفیه و مزار شهید «مرتضی حسین پور شلمانی» برای زیارت حضور پیدا می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه «دختران حاج قاسم» هویت اصیل زن گیلانی را به رخ می کشند، افزود: بانوان و دختران گیلانی دارای هویت و فرهنگ معنویت خواهی، عشق به اهل بیت (ع) و دارای عفت اسلامی هستند و این حرکت حقیقت و واقعیت دختران گیلانی را به تصویر می‌کشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تلاش دشمن در اغواگری و القا و ترسیم مسیری اشتباه برای بانوان ایران اسلامی اضافه کرد: مسیر، ماهیت و هویت بانوان ایرانی و گیلانی حرکت کاروان «دختران حاج قاسم» است.

 

مهدوی با تاکید بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بیان کرد: در مناسبت‌های مهمی چون دفاع مقدس مخاطب برنامه‌ها باید نسل جوان و دانش آموزان باشند تا مفاهیم دفاع مقدس به خوبی به نسل جدید انتقال یابد.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به مخاطب شناسی در برنامه‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی افزود: همانطور که دشمن در همه برنامه‌های رسانه‌ای و فرهنگی نسل جوان را مخاطب اصلی خود قرار داده برنامه‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هم باید با محوریت جوانان برگزار شود تا تأثیر عمیق داشته باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار