کد خبر : 66357
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400- 35: 11

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان:

حضور گسترده مردم و صیانت از آرا دو اصل مهم در انتخابات

حضور گسترده مردم و صیانت از آرا دو اصل مهم در انتخابات

پارسا حضور گسترده مردم در انتخابات و صیانت از آرای مردم را دو اصل مهم انتخابات پیش رو برشمرد.

به گزارش گیلانستان، «مهدی پارسا» شب گذشته(سه‌شنبه، ۴خرداد) در نشست بصیرتی مشق حضور که در مصلی شهرستان برگزار شد با گرامیداشت سالروز آزادسازی حماسه خرمشهر اظهار کرد: اگر سال‌ها بگذرد و دهه‌ها پشت سر گذاشته شود هیچگاه مقاومت ایران تمام نخواهد شد.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان افزود: زمانی که برخی‌ها می‌گفتند زمین بدهیم و زمان بگیریم و مذاکره را مبنای کار خود قرار می دادند، اگر مقاومت ۱۹ ماهه مردم در خرمشهر نبود سرنوشت دیگری را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه یکی از شگردهای دشمنان القای یاس و نامیدی میان مردم است گفت: کار رسانه‌ای باید با شناخت مبانی همراه باشد، زیرا بدون شناخت مبانی نمی‌توان علیه توطئه‌های رسانه‌ای دشمن کار موثری انجام داد.

پارسا حضور گسترده مردم در انتخابات و صیانت از آرای مردم را دو اصل مهم انتخابات پیش رو برشمرد و تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا از فراهم کردن موقعیت برای فعالیت و تلاش سرویس‌های جاسوسی دشمنان نظام که قصد القای اهداف و نیت‌های شوم خود را به مردم دارند، جلوگیری شود.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مشکلات کشور وجود دارد و به حق هم است، اما نباید مانع حضورمان در عرصه انتخابات شود خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال القای این باور است که حضور در انتخابات، تأثیری در سرنوشت آنان ندارد اما در این میان باید بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، همگان در امید‌بخشی به مردم نسبت به آینده انقلاب، تلاش کنیم.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار