کد خبر : 13858
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396- 20: 18

حضور ۴۳۴ مبلغ اعزامی از قم در ۳۵ خیمه معرفت در سطح استان/ قاریان مصری در گیلان حاضر می‌شوند

حضور ۴۳۴ مبلغ اعزامی از قم در ۳۵ خیمه معرفت در سطح استان/ قاریان مصری در گیلان حاضر می‌شوند

مدیرکل اداره‌ی اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه و مساجد استان گفت: قاریان برجسته مصری بین‌المللی بومی با محوریت مفاهیم سنت حسنه وقف در گیلان حاضر می‌شوند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام ولی عادلی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در نظر دارد هم‌زمان با ماه میهمانی خدا، طرح ضیافت الهی را در سراسر مساجد و بقاع متبرکه برگزار کند.

وی بابیان اینکه جامعه هدف ویژه‌برنامه‌های ضیافت الهی علاوه بر عموم، جوانان و نوجوانان هستند گفت: اقامه نماز جماعت در سه نوبت، اجرای دعای افتتاح، مناجات خوانی و دیگر برنامه‌های فرهنگی در امام زادگان شاخص با بکار گیری مداحان برجسته برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان کیلان با اشاره به برکت آیات قرآن در ماه رمضان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم خبر داد و افزود: این محافل در بقاع متبرکه و مساجد با حضور قرّاء مصری و قاریان برجسته بین المللی بومی و کشوری با محوریت مفاهیم و سنت حسنه وقف برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در سال گذشته گفت: با پیشرفت فعالیت‌های قرآنی درصدد هستیم از ظرفیت این ماه استفاده کرده و از پیشکسوتان و فعالان قرآنی تجلیل به عمل آوریم.

عادلی به اجرای برنامه شاخص «خدیجه مادر امت» در یازدهمین روز از ماه مبارک اشاره کرد و گفت: مساجد و امام زادگان استان گیلان در شبهای قدر آماده میزبانی از خیل عظیم مردم روزه دار خواهند بود.

مدیرکل اداره‌ی اوقاف و امور خیریه استان گیلان حضور ۴۳۴ مبلغ اعزامی از قم در ۳۵ خیمه‌ی معرفت را ظرفیت بالای ترویج فرهنگ قرآنی و اشاعه‌ی فرهنگ وقف دانست

عادلی با اشاره به برپایی ۵۳ نمایشگاه با محوریت فعالیت‌های اداره اوقاف در بحث موقوفات گفت: اداره اوقاف و امور خیریه در نظر دارد با توجه به تأکیدات رهبری معظم نظام مبنی برپایی افطاری ساده هر شب حدود ۵ هزار نفر از مردم رشت در طرح ضیافت الهی اطعام شوند.

مدیرکل اداره‌ی اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به برپایی کمپین وقف قرآن کریم برای رفع کمبود قرآن در مساجد و بقاع متبرکه گفت: با ظرفیت بالای امام زادگان برای حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در راهپیمای روز قدس و همچنین برگزاری ولادت امام حسن (ع) در این محافل می‌توان به ترویج فرهنگ دینی و مبارزه با ظلم در دنیا، پویا باشیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار