کد خبر : 32374
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397- 28: 17

حضور ۲۰۰ امدادگر گیلانی در طرح زمستانه جمعیت هلال‌احمر

حضور ۲۰۰ امدادگر گیلانی در طرح زمستانه جمعیت هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با اشاره به آغاز کار طرح ملی زمستانه جمعیت هلال‌احمر گفت: حدود ۲۰۰ نفر از امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان گیلان در ۷۰ پایگاه امداد و نجات به مردم خدمات موردنیاز ارائه می‌دهند.

به گزارش گیلانستان ، مهدی ولی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به آغاز کار طرح ملی زمستانه جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: حدود ۲۰۰ نفر از امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان گیلان در ۷۰ پایگاه امداد و نجات به مردم خدمات موردنیاز ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه طی ۹ ماه گذشته حدود یک‌هزار و ۳۰۰ مأموریت امدادی توسط امدادگران هلالاحمر استان گیلان انجام شده است گفت: در قالب این تعداد مأموریت، ۹ هزار و ۳۰۰ آسیب‌دیده تحت‌پوشش خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با اشاره به یک‌هزار و ۳۰۰ نجات‌یافته طی ۹ ماه گذشته در سطح استان تصریح کرد: در مأموریت‌های امدادونجات هلال احمر گیلان حدود یک‌هزار و ۶۰۰ تیم عملیاتی متشکل از پنج‌هزار و ۶۰۰ نفر از امدادگران و نجات‌گران داوطب حضور داشتند.

ولی‌پور با بیان اینکه جهت پر کردن اوقاف‌فراغت جوانان حدود چهارصد و ۶۰ عنوان برنامه توسط جمعیت هلال‌احمر استان گیلان برگزار شده است گفت: حدود ۲۲ هزار جوان عضو جمعیت هلالاحمر از برنامه‌های تدارک دیده استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به ارائه خدمات دارویی به حدود ۶۰ هزار نفر از ساکنین مناطق محروم و روستاهای دورافتاده افزود: در حوزه خدمات اجتماعی هم به حدود ۲۲ هزار نفر در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده خدمات اجتماعی نظیر ویزیت رایگان، برنامه‌های حمایتی معیشتی و آموزش‌های همگانی ارائه شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار