کد خبر : 101244
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402- 38: 22

معاون استاندار گیلان:

حماسه نهم دی با اعتقاد دینی و ایمان قلبی ملت ایران رقم خورد

حماسه نهم دی با اعتقاد دینی و ایمان قلبی ملت ایران رقم خورد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: حماسه یوم الله نهم دی با اعتقاد دینی و ایمان قلبی ملت ایران رقم خورد.

به گزارش گیلانستان، محمد جلایی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از یوم الله نهم دی به عنوان یکی از ایام الله مهم تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: چنین نشست‌هایی زمینه تبیین مفاهیم انقلابی، رخدادهای تاریخی و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان را فراهم می‌کند.

 

وی ضمن قدردانی از اقدامات مؤثر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی، افزود: مردم همیشه در صحنه استان گیلان با بصیرت و لحظه‌شناسی بی‌مثال خود حماسه‌های بی‌شماری را در تاریخ انقلاب اسلامی آفریده‌اند.

 

جلایی با اشاره به تقارن ایام بزرگداشت یوم الله نهم دی با هفته بزرگداشت مقام مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بر ارتقای شناخت جامعه نسبت به این بانوی گرانقدر تاکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در مسیر فرهنگ نبوی، علوی و فاطمی حرکت می‌کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان هزینه‌کردن برای بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی را سرمایه‌گذاری در راه تداوم و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: نظام اسلامی ایران بر پایه ولایت مطلقه فقیه با قوت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و روز به روز شاهد تضعیف دشمنان هستیم.

 

وی به وجود برخی مشکلات و نقصان‌ها در بخش اقتصاد و معیشت عمومی اشاره کرد و افزود: اگر در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی به درستی و استوار گام برداریم، زمینه رفع مشکلات اقتصادی نیز ایجاد خواهد شد.

 

جلایی، نفوذ و تحریف را دو خطر بزرگ در کمین حکومت‌های دینی در عصر غیبت دانست و اضافه کرد: حکومتی که بر پایه ولایت شکل می‌گیرد با دشمنی سه گروه ناکثین، قاسطین و مارقین مواجه می‌شود که جمهوری اسلامی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه خرمشهرها پیش‌روی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: باید با انجام کارهای فرهنگی و اقناعی از جمله بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی و برگزاری باشکوه مراسم ملی و انقلابی کشور را آماده مقابله با دسیسه‌های دشمنان کنیم.

 

وی فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی دانست و افزود: مسؤولان و متولیان فرهنگی استان مناسبت‌های انقلاب اسلامی را جدی بگیرند و از هم‌اکنون برای بزرگداشت باشکوه یوم الله نهم دی و دهه فجر برنامه‌ریزی کنند زیرا بزرگداشت باشکوه ایام الله انقلاب اسلامی بیمه‌کننده نظام اسلامی و تقویت‌کننده ایمان و اعتقادات مردم است.

 

جلایی با اشاره به دشمنی آشکار جبهه باطل با جبهه حق، تصریح کرد: طبق وعده خداوند در قرآن کریم، پیروزی جبهه حق قطعی است و در این مسیر شاهد امدادهای الهی خواهیم بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان راز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایمان الهی و اتحاد مردم دانست و تاکید کرد: یوم الله نهم دی یکی از حماسه‌های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است که با اعتقاد دینی و ایمان قلبی ملت ایران رقم خورد و امروز وظیفه تبیین، تکریم، ترویج درس‌ها و عبرت‌های آن بر همه نخبگان لازم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار