کد خبر : 102290
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402- 54: 18

استاندار گیلان:

حمایت از خانواده های دارای ۳ فرزند به بالا در دستور کار است

حمایت از خانواده های دارای ۳ فرزند به بالا در دستور کار است

استاندار گیلان با اشاره به اینکه حمایت از خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا برای دریافت زمین در دستور کار قرار دارد، گفت: موضوع مسکن و اشتغال این خانواده‌ها در اولویت است.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی در مراسم شکوه مادری که با حضور خانواده‌های گیلانی دارای ۴ فرزند و بیشتر ضمن گرامیداشت روز زن و مادر و تبریک فرارسیدن ولادت پر خیر و برکت حضرت زهرا (س) و با اشاره به حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا و شناسایی آنها در استان برای دریافت زمین اظهار کرد: این خانواده‌ها بابت دریافت زمین نگران نباشند اهدای زمین بخشی از این خانواده‌ها انجام شده و بقیه در نوبت دریافت هستند.

 

عباسی افزود: حمایت از خانواده‌های سه فرزند و بیشتر از برنامه‌های جدی در بخش جوانی جمعیت و مورد تاکید رئیس محترم جمهور است از این رو دستگاه‌ها باید به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

 

وی با بیان اینکه این خانواده‌ها شناسایی شده‌اند و نباید نگران دریافت مسکن باشند، اضافه کرد: موضوع مسکن و اشتغال این خانواده‌ها در اولویت و جزو امور تکلیفی دستگاه‌ها است.

 

عباسی با اشاره به مساله تهدید جمعیتی در استان تصریح کرد: در موضوع خانواده و تحکیم این نهاد مقدس، جوانی و جمعیت مولد و رشد فرزند آوری همه باید همکاری کنند.

 

استاندار گیلان با اشاره به تلاش و فداکاری مادران در گذشته برای تربیت تعداد زیاد فرزند در خانواده اضافه کرد: با وجود تعداد زیاد فرزندان، هیچ مانعی در مسیر رشد مادران و نیز تربیت فرزندان و همسر داری وجود نداشت ضمن اینکه در عرصه‌های مذهبی، دینی و اجتماعی نیز نقش آفرین بودند.

 

وی در ادامه با تشریح نقش و جایگاه زنان در خانواده و جامعه اضافه کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش زن و مادر در خانواده در جایگاه همسری و مادری و نیز در نقش اجتماعی آنان در جامعه برای ما حائز اهمیت است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین مهر و تربیت مادری شود، اظهار کرد: بعد از مادر، پدر و خانواده، معلمان می‌توانند در تربیت و مؤلفه‌های مربوط به مسائل تربیتی، حسی و حرکتی، عاطفی و اجتماعی نقش داشته باشند.

 

گفتنی است، در آستانه فرارسیدن ولادت باسعادت مادر خوبی‌های عالم حضرت زهرا (س) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن، از مادران دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۴۰ سال گیلان در قالب برگزاری همایش شکوه مادری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار