کد خبر : 7961
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

خاطره خوب شما مردم گیلان همچون صفحات زرین همراهم خواهد بود/ از همه نیروهای انقلابی استان حلالیت می طلبم

خاطره خوب شما مردم گیلان همچون صفحات زرین همراهم خواهد بود/ از همه نیروهای انقلابی استان حلالیت می طلبم

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: خاطره ی خوب شما مردم گیلان،شما پاسداران و بسیجیان انقلاب را هرکجا که باشم همواره همچون صفحات زرین همراهم خواهدبود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد در آئین تکریم و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان؛گفت: خاطره ی خوب شما مردم گیلان،شما پاسداران و بسیجیان انقلاب را هرکجا که باشم همواره همچون صفحات زرین همراهم خواهدبود.

حجت الاسلام دکتر معتمد در فرازی از سخنان خود به نیروهای باصلابت انقلاب در گیلان اشاره کردو خاطرنشان کرد: قدر همدیگر را بدانید .قدر سردار سید علی آقازاده؛  قدر سردارمحمدعلی حق بین فرمانده نبل و الزهرا که گاهی در غرب کشور و گاهی در سوریه و تمام سال را درجبهه هاهست بدانید.

وی خاطرنشان کرد :وقتی سردار سلیمانی دست کسی را به نمایندگی می بوسد این یعنی اینکه مردم گیلان باید به وجوش افتخارکنند.

وی ضمن تشکر از سردار محمد عبدالله پور گفت: بخشی از زمان مسئولیت بنده به حضور سردار هامون وصل می شد که در رسای سردار هامون  محمدی بنده بارها گفته ام «هامون انقلابی». کسی که هم اکنون در سوریه به عنوان مستشار داره خدمت رسانی می کند. لذا از برادر  بسیار ارجمندم هامون انقلابی نیز تشکر می کنم.

دکتر معتمد در بخشی دیگر از بیانات خود ضمن تشکر از حضور آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه درگیلان خاطر نشان کرد: گاهی دیدگاه ما با دیدگاه حاج آقا یکی نبود. ما گاهی شیطنت می کردیم ولی ایشان چیزی نمی گفتند.

وی درپایان به سخنان رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و خطاب به نیروهای جوان و پاسداران حاضر گفت:دنبال کارهایی که به کرامت پاسداری لطمه می زند نروید. مراقب باشید سپاه را از کار نیندازند.

حجت الاسلام والمسلمین معتمد گفت: آقا می فرماید اخلاص. بی اعتنایی به دنیا و اقدام جهادی را اگر از سپاه بگیرند چیزی از سپاه نمی ماند.

حجت الاسلام والمسلمین معتمدضمن تبریک به حجت الاسلام غلامرضا تسخیری؛ از همه  همکاران در حوزه نمایندگی و نیروهای انقلابی گیلان حلالیت طلبید./احرارگیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار