کد خبر : 36388
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398- 16: 17

رئیس کل دادگستری گیلان:

دادرسی عادلانه مطالبه مردم از دستگاه قضایی است

دادرسی عادلانه مطالبه مردم از دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری گیلان دادرسی عادلانه را از مطالبات به حق مردم از دستگاه قضایی عنوان کرد.

به گزارش گیلانستان احمد سیاوش پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه قوه قضائیه براساس قانون اساسی قوه ای مستقل است اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز قاضی در نظام جمهوری اسلامی ایران، استقلال در صدور احکام قضایی است .

وی توجه به حقوق عامه را از اولویت های قوه قضائیه برشمرد و گفت: منابع طبیعی، جنگل ها و سواحل امانتی از گذشتگان است که باید در حفاظت و حراست آن تلاش نماییم .

رئیس کل دادگستری گیلان وقوع هرساله سیل در استان های شمالی را ماحصل تخریب درختان و پوشش های گیاهی منطقه عنوان کرد و افزود: نباید اجازه دهیم منابع طبیعی و جنگل ها در دست سودجویان و در معرض تخریب و نابودی قرار گیرد .

وی، دادرسی عادلانه را از مطالبات به حق مردم از دستگاه قضایی ذکر کرد و گفت: قضات محاکم باید توجه کنند تا ضمن رسیدگی سریع به پرونده های قضایی، احکامی متقن و باکیفیت را ارائه کنند .

سیاوش پور از تمامی مسئولان قضایی استان خواست تا با تعامل و همراهی ضابطه مند با مدیران سایر دستگاه ها در مسیر خدمت رسانی به مردم تلاش نمایند .

وی در پایان این مراسم از زحمات سیدرحمان سیدزاده در دوران تصدی ریاست دادگستری رضوانشهر تقدیر کرد و با تبریک به رشید عیسی پور رئیس جدید دادگستری رضوانشهر و سید مرتضی هاشمی ساداتی دادستان جدید این شهرستان، احکام انتصاب آنان با امضای رئیس قوه قضائیه را به ایشان ابلاغ نمود .

به گزارش ایسنا؛ رشید عیسی پور پیش از این، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رضوانشهر و سید مرتضی هاشمی ساداتی  نیز بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب لنگرود بوده اند .


انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار