کد خبر : 45140
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398- 36: 11

مدیرکل زندان های گیلان:

دانش و مهارت کارکنان در ارتقاء خدمات زندانبانی موثر است

دانش و مهارت کارکنان در ارتقاء خدمات زندانبانی موثر است

محمدی اصل جایگاه کلیدی و نقش دانش، انگیزش، رضایت‌مندی و مهارت کارکنان در ارتقاء خدمات زندانبانی را بسیار موثر دانست.

به گزارش گیلانستان «رضا محمدی اصل» در بازدید از زندان مرکزی رشت و بررسی روند برنامه‌های عمرانی اعم از آسایشگاه پرسنل و سربازان، زورخانه در حال احداث مددجویان، سوله ورزشی و دیگر برنامه‌های در دست اجرا بر اهمیت منابع انسانی به‌عنوان سرمایه اجتماعی سازمان تاکید کرد.

 

مدیر کل زندان‌های گیلان جایگاه کلیدی و نقش دانش، انگیزش، رضایت‌مندی و مهارت کارکنان در ارتقاء خدمات زندانبانی را بسیار موثر دانست و اظهارداشت: می‌توان با استفاده از خرد جمعی این نقش‌ها را در راستای تحقق اهداف سازمانی به خدمت گرفت.

 

وی انجام کار درست را معیار بهره‌وری و استفاده مناسب از منابع انسانی به‌عنوان مهمترین سرمایه انسانی در ارتقاء برنامه‌ها و ارائه مطلوب‌تر خدمات به زندانیان و خانواده‌های آنان برشمرد و به آموزش کارکنان برای تحقق این مهم تاکید داشت.

 

محمدی اصل گفت: آموزش علاوه بر ارتقاء معلومات و دانش کارکنان می‌بایست به‌گونه‌ای اجرا شود که ایجاد مهارت و تغییر نگرش را نیز به‌دنبال داشته باشد.

 

وی در ادامه مهارت را محصول آموزش و تغییر نگرش دانست و افزود: با بسترسازی مناسب، تقویت رفتار سازمانی و پایش آن می‌توان موجبات ارتقاء مهارت کارکنان را فراهم کرد که یکی از پیامدهای مطلوب افزایش مهارت ارتقاء رضایت‌مندی کارکنان مجموعه است و ارتقاء مهارت موجب عملکرد منتهی به پیامدهای مثبت یا موفقیت در کار می‌شود.

 

محمدی اصل در پایان تاکید کرد: پیامدهای مثبت به‌دلیل ارزیابی فردی موجب پاداش‌دهی درونی می‌شود که در کارایی برای اهداف مشخص شده گروه هدف موثر است و به‌نوعی روند برنامه‌های اصلاحی و تربیتی پربارتر خواهد شد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار