کد خبر : 34266
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397- 35: 18

با حضور مسئولان؛

دبیرستان تخصصی علوم و معارف اسلامی در رشت افتتاح شد

دبیرستان تخصصی علوم و معارف اسلامی در رشت افتتاح شد

دبیرستان تخصصی علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت در رشت با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گیلانستان پیش ازظهر سه‌شنبه با حضور حجت الاسلام یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت الاسلام صادق دوستدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت و جمع دیگری از مسئولان این شهرستان دبیرستان تخصصی پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت در رشت افتتاح شد.

لزوم ایجاد بسترهای لازم برای جذب نوجوانان 

حجت الاسلام جمال یاری در این مراسم با اشاره به اهمیت این مدرسه، اظهارکرد: باید بسترهای لازم برای جذب نوجوانان و جوانان به این سمت فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه توجه به معارف اسلامی نیاز امروز جامعه است، افزود: خوشبختانه از سال ۸۶ با تاسیس مدرسه تخصصی علوم و معارف اسلامی صدرا در استان گیلان شاهد استقبال خانواده‌های مومن و متدین از این مدرسه هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه به رغم وضعیت نامطلوب فضای فیزیکی این مدرسه در سال‌های گذشته نوجوانان گیلانی گرایش خوبی به این حوزه داشته‌اند، ادامه‌داد: امیدواریم با توسعه این حوزه گام‌های خوبی برای جذب نوجوانان و جوانان برداریم.

راه‌اندازی مدرسه معارف اسلامی ویژه دانش آموزان دختر در آینده 

در ادامه این مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشت با اشاره به اینکه مدارس صدرا زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند، اظهاکرد: متاسفانه ساختمان قبلی این مدرسه تخصصی مخروبه بود که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان این مشکل برطرف شد.

حجت الاسلام صادق دوستدار با بیان اینکه با تحویل یک ساختمان از آموزش و پرورش استان، تعمیر و بازسازی آن این مدرسه امروز قابل بهره‌برداری و افتتاح شد، افزود: برای تعمیر و بازسازی این مدرسه حدود ۵۵ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه شش کلاسه بوده که در حال حاضر از سه کلاس با ظرفیت ۵۵ دانش آموز و در پایه‌های اول، دوم و سوم متوسطه استفاده می شود، گفت: در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی این ظرفیت را به ۱۰۰ دانش آموز ارتقا دهیم.

حجت الاسلام دوستدار در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، بیان‌کرد: وی علاوه بر اختصاص ساختمان در زمینه تجهیزات نیز کمک‌های خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان قول مساعد برای راه‌اندازی دبیرستان معارف اسلامی مخصوص دختران نیز در رشت را داده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار