کد خبر : 74239
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400- 19: 7

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان:

دستگیری دندانپزشک قلابی در رشت

دستگیری دندانپزشک قلابی در رشت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان از دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرستان رشت خبر داد و گفت: سایر مجرمین که با وی همکاری داشتند تحت تعقیب قانونی بوده و متهم دستگیر شده نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.

به گزارش گیلانستان، سید مهدی فلاح میری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فردی جوان دارای مدرک مهندسی عمران بدون دانش و تخصص و تحصیلات مرتبط پزشکی بصورت غیرقانونی اقدام به تأسیس مجتمع دندانپزشکی در شهر رشت کرده بود، اظهار کرد: این فرد تمام خدمات دندانپزشکی را برای مراجعان با قیمت ارزان‌تر در مرکزی به نام مجتمع مروارید در دو فاز خیابان رشتیان و خیابان شهید نظری بدون گذراندن هیچ دوره و مجوزی ارائه می‌کرد و مبالغ هنگفتی از این راه به دست آورده است.

وی با بیان اینکه در پی شکایت احدی از مراجعه کنندگان به آن مرکز، پزشک قلابی دستگیر و مطب نیز پلمب شده است، افزود: سایر مجرمین که با وی همکاری داشتند تحت تعقیب قانونی بوده و متهم دستگیر شده نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گیلان از مردم شریف استان گیلان خواست تا برای حفظ سلامتی وعدم ابتلا به بیماریهای واگیر و غیره به افراد و مکان‌های غیر مجاز در حوزه بهداشت و درمان مراجعه نکنند و درصورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، موضوع را به دستگاه انتظامی یا قضایی و علوم پزشکی گزارش کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار