کد خبر : 60653
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399- 50: 12

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان:

راه اندازی ۱۱ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای گیلان

راه اندازی ۱۱ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از فعالیت ۵۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در کلیه محورهای شریانی، شریانی اصلی، آزادراهی و بزرگراهی استان خبر داد و تاکید کرد: به زودی ۱۱ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور جدید در محورهای استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گیلانستان، فریبرز مرادی، از فعالیت ۱۷ باب مجتمع خدماتی – رفاهی در سطح محورهای استان به منظور ارائه خدمات به کاربران جاده ای خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۹ مجتمع خدماتی – رفاهی نیز در حال احداث است.

وی با بیان اینکه طرح ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان مدارس واقع در حاشیه راه های برون شهری در ۱۰۰ باب مدرسه اجرایی شده است، افزود: در این راستا اقدام به تهیه و توزیع ۳۷۵۰ کیف مدرسه ملبس به شبرنگ جهت دیده شدن و ۶۰۰۰ دفتر مشق مزین به پیام های ایمنی و ترافیک کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابرین پیاده و موتورسواران در ۱۲۰ روستای استان، تصریح کرد: در این راستا توزیع رایگان ۱۲۵۰ عدد کلاه کاسکت و ۳۰۰ عدد بادگیر و تیشرت و آشکارسازی موتورسیکلت با نصب شبرنگ مثلثی هفت سانتی برای بهتر دیده شدن در شب انجام گرفت.

مرادی، با اشاره به ارتقای ایمنی تردد ادوات کشاورزی به تعداد ۱۵۰۰ دستگاه و آشکارسازی وسایل نقلیه باری در راه های استان گیلان برای ۳۵۰ دستگاه با نصب شبرنگ، اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری برای ۱۸ هزار و ۵۱۹ خودروی سنگین برگه معاینه فنی صادر کردیم.

وی از فعالیت ۵۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور و ۲۱ سامانه نظارت تصویری در کلیه محورهای شریانی، شریانی اصلی، آزادراهی و بزرگراهی استان خبر داد و تاکید کرد: به زودی ۱۱ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور جدید در محورهای استان به بهره برداری می رسد. همچنین ۸۴ سامانه ترددشمار نیز در ۴۲ محور رفت و برگشت استان فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه استان گیلان از ۱۳ هزار و ۳۰۸ کیلومتر انواع راه اعم از آزادراه، راه اصلی، راه فرعی و راه روستایی برخوردار است، گفت: نگهداری رویه راه ها یکی از عوامل مهم در ایمنی راه هاست و لذا مطالعات لازم برای اجرای روش های حفاظتی جدید از جمله میکروسرفیسینگ در ۸۰ کیلومتر از راه های استان انجام شده است.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار