کد خبر : 66694
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400- 46: 18

دادستان آستارا خبر داد؛

دستگیری ۱۷ عامل اختلاف و اخلالگری در آستارا و اردبیل

دستگیری ۱۷ عامل اختلاف و اخلالگری در آستارا و اردبیل

دادستان آستارا با تأکید بر اینکه طرح هر گونه مسئله قومیتی و نژادی محکوم است، گفت: ۱۷ نفر از تفرقه افکنان و اخلالگران حوادث اخیر در شهرستان‌های آستارا و اردبیل دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان، یاسر همدمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قانون با هیچ شخصی شوخی ندارد و به تمام اشخاصی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت جامعه را دارند هشدار و اخطار می‌دهم، اظهار کرد: دشمن از مطالب تخریبی و تحریک آمیز در فضای مجازی استفاده می‌کند و در همین رابطه با افرادی که مخل امنیت عمومی از نظر قانونی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح هر گونه مسائل قومیتی و نژادی محکوم است، گفت: با تشویش کنندگان اذهان عمومی جامعه به شدت برخورد خواهد شد و در راستای حوادث اخیر در آستارا و اردبیل ۱۷ نفر دستگیر شده و برخورد قانونی لازم با آنها خواهد شد.

دادستان آستارا به نقش ویژه رسانه‌ها در جامعه اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها در راستای هدایتگری، فرهنگ سازی و جرم زدایی از جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند و این ظرفیت باید در راستای اطلاع رسانی هدفمند و روشنگری افکار عمومی به درستی استفاده شود.

همدمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اضافه کرد: رسانه‌ها نقش اثرگذاری به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روح، روان و ذهن افراد جامعه دارند و انتظار می‌رود رسالت خود را در مسیر تعالی نظام و انقلاب به کار گیرند.

وی، گفت: قلم اصحاب رسانه باید در راستای تحقق بخشیدن به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ساختن فرهنگ، فکر و اندیشه و ایجاد احساس امنیت حرکت کند.

همدمی در رابطه با تعامل و همکاری رسانه‌ها، تصریح کرد: فعالان رسانه‌ها با درج محتوا و مطالب قانونی، سوادِ انتخاباتی مردم را بالا برده و به برگزاری هرچه پرشور و حداکثری انتخابات کمک کنند.

دادستان آستارا، افزود: قانون با هرگونه جرایم انتخاباتی و نشر اکاذیب علیه نظام بدون اغماض به شدت برخورد قضائی می‌کند اما برای پیشگیری از وقوع این تخلفات باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار