کد خبر : 105042
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402- 46: 20

رییس شورای اسلامی شهر رشت:

دنبال جبران عقب ماندگی های گذشته هستیم

دنبال جبران عقب ماندگی های گذشته هستیم

رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دنبال جبران عقب ماندگی‌های گذشته هستیم، گفت: ۱۴۰۳ سال عمران و توسعه شهری برای رشت خواهد بود.

به گزارش گیلانستان، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر پنجشنبه در نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با خبرنگاران و اصحاب رسانه در مجتمع خاتم الانبیا این شهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ برای مدیریت شهری رشت سال خوبی بود اما در ابتدای کار با چالش مدیریتی برخوردیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دنبال جبران عقب ماندگی‌های گذشته هستیم، گفت: ۱۴۰۳ سال عمران و توسعه شهری برای رشت خواهد بود.

 

کارگرنیا با تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه در پوشش اخبار مجموعه مدیریت شهری رشت اضافه کرد: بخش عظیمی از اتفاقات خوب را مرهون همراهی اصحاب رسانه هستیم و رسانه‌ها انعکاس دهنده تمامی تلاش‌های مدیران در راستای توسعه و بالندگی و رفع مشکلات هستند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری رشت قدردان تلاش‌های اصحاب رسانه هستند، گفت: بدون حضور و مشارکت اصحاب رسانه توسعه شهری امکان پذیر نیست.

 

کارگرنیا با به شروع فعالیت شورای ششم رشت اضافه کرد: شورای ششم رشت در ابتدای شروع فعالیتش با عزمی راسخ برای رفع مشکلات وارد عمل شد اما به دلیل اتفاقاتی در ادامه مسیر با مشکلاتی مواجه شد.

 

وی با اشاره به اینکه گزارشی از عملکرد و اهم مصوبات شورا در سایت شورا بارگذاری شده است افزود: برای اینکه اطلاعات به طور کامل در اختیار اصحاب رسانه قرار بگیرد مطالب در سایت شورا بارگذاری شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انتخاب هوشمندانه رحیم شوقی به عنوان شهردار بیان کرد: در تلاش هستیم با کمک مدیریت شهری و اتحاد و همدلی در پارلمان شهری اعتماد از دست رفته شهروندان را برگردانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار