کد خبر : 103984
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402- 51: 12

فرماندار تالش:

دهیاران با ارایه خدمت صادقانه زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند

دهیاران با ارایه خدمت صادقانه زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند

فرماندار تالش با اشاره به برگزاری انتخاباتی پرشور گفت: دهیاران با ارایه خدمت صادقانه زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

به گزارش گیلانستان، ایرج مؤذن شامگاه شنبه در نشستی با دهیاران و شوراهای شهر و روستاهای بخش حویق و کرگانرود با اشاره به آمادگی کامل تمام نیروهای دخیل در امر برگزاری انتخابات پیش رو اظهار کرد: دهیاران زمینه برگزاری انتخاباتی سالم در روستاها را فراهم کنند.

 

وی افزود: دولت در تلاش است تا با بررسی ابعاد مختلف این طرح، نگاه‌ها را به سوی توانمندسازی مردم و استفاده از ظرفیت‌های مختلف روستا معطوف کند تا علاوه بر بازگشت روستا به هویت اصلی خود، زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کند و روستا به کانون برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های توسعه‌ی اقتصادی تبدیل شود.

 

مؤذن ادامه داد: دهیاری‌ها، نقشی تعیین کننده در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی روستایی ایفا می‌کنند و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پیگیری امور آنها و تسهیل فرآیند انجام آنها، الگو و نمادی موفق در عرصه مدیریت محلی محسوب می‌شوند.

 

فرماندار تالش در این جلسه به اهمیت انتخابات در اسفند ماه اشاره کرد و گفت: ستاد انتخابات شهرستان تالش بر اساس راهبرد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در انتخابات پیش رو چهار اصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را در دستور کار قرار داده است و برنامه ریزی و اقدامات اجرایی ستاد انتخابات حول این محورها انجام می‌شود و با همین راهبرد دهیاران با رعایت اصل بی طرفی در جهت مشارکت حداکثری فعالیت داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار