کد خبر : 96638
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402- 34: 23

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا: 

دولت اسلامی سردمدار برخورد با فساد است/ مردم در انتخابات از مسئولان صادق رفتار حمایت کنند

دولت اسلامی سردمدار برخورد با فساد است/ مردم در انتخابات از مسئولان صادق رفتار حمایت کنند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دولت اسلامی سردمدار برخورد با فساد است، گفت: مردم در انتخابات از مسئولان صادق رفتار حمایت کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام علی سعیدی امروز چهارشنبه در مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در مصلای امام خمینی (ره) شهر رشت، اظهار کرد: تقویت صداقت محوری در لایه‌های مختلف جامعه بسیار اهمیت و ضرورت دارد.

 

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ صداقت گفتاری و صداقت رفتاری در جامعه افزود: مردم افراد صادق را شناسایی و به آن رأی دهند و از مسئول صادق گفتار و صادق رفتار حمایت کنند.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مشکلات امروز کشور ریشه در ضعف عملکردهای گذشته دارد، گفت: اگر دولت‌ها به وظایف خود عمل می‌کردند، ما امروز باید شاهد شکل گیری امت اسلامی می‌بودیم؛ اگرچه چنین شرایطی در کشور ما وجود دارد، اما به آنچه که مد نظر امام و رهبری بود در دولت‌های پیشین جامه عمل پوشانده نشد.

 

سعیدی با بیان اینکه شاخص دولت اسلامی، عزت اسلام و عزت اهل اسلام و عزت جغرافیای جهان اسلام و عزت ملت مسلمان و عزت منطقه مقاومت و عزت ملت ایران است، اضافه کرد: دولتی که ذلت و تخریب جریان نفاق و کفر و شرک و الحاد را در دستور کار دارد در مقابل جریان و جبهه اسلام حرکت می‌کند.

 

وی با تبیین نقاط اشتراک و افتراق دولت شهید رجایی با دولت حجت الاسلام رئیسی، افزود: در دولت شهید رجایی یک همراهی و همفکری در دولتمردان وجود داشت؛ اگرچه عمر کوتاه این دولت موجب شد شاهد به ثمر نشستن ایده‌ها و برنامه‌های شهید رجایی نباشیم.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دولت حجت الاسلام رئیسی با دولت‌های پیشین تفاوت ماهوی دارد، گفت: اولین شرط دولت کریمه این است که مبانی فکری و ایده‌ها و آرمان‌ها و مواضع و بینش رئیس جمهور منطبق با ولی فقیه باشد.

 

حجت الاسلام سعیدی مردمی بودن را یکی از شاخص‌های دولت شهید رجایی برشمرد و بیان کرد: این مردمی بودن را در قامت حجت الاسلام رئیسی می‌بینیم، زیرا رئیس جمهور دولت سیزدهم با مردم ارتباط دارد و در کنار مردم و با مردم و برای مردم و در خدمت به مردم است.

 

وی، ولایی بودن را دومین ویژگی دولت کریمه شهید رجایی دانست و افزود: مصادیق آن در دولت سیزدهم نیز مشاهده می‌شود.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه برخورد گزینشی با منویات رهبری در شأن و منش دولت اسلامی نیست، گفت: رئیس جمهور در عمل به تدابیر رهبر نباید منافع و مصالح خود را مد نظر قرار دهد و اگر چنین شود، آن دولت اسلامی نیست.

 

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه سردار سلیمانی در راستای تحقق فرمان ولی فقیه حرکت می‌کرد، اضافه کرد: تبعیت از ولایت فقیه هم تراز سردار سلیمانی باید الگو برای مسئولان باشد.

 

وی قناعت پیشگی و ساده زیستی را از دیگر ویژگی‌های دولت اسلامی شهید رجایی دانست و افزود: دولت باید بتواند هزینه‌ها را به حداقل برساند؛ همچنین پرهیز از فساد یکی از لازمه‌های دولت اسلامی است.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دولت اسلامی سردم دار برخورد با فساد است، گفت: فساد در جمهوری اسلامی جایی ندارد؛ البته آیت الله رئیسی هم در قوه قضائیه و هم در دولت، برخورد و مبارزه با فساد را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار