کد خبر : 47941
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398- 04: 13

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان:

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی سپاه در گیلان تا پایان هفته جاری

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی سپاه در گیلان تا پایان هفته جاری

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران تا پایان هفته در گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان سرهنگ پاسدار اسماعیل اسماعیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش وضعیت ویروس کرونا توسط فرمانده سپاه قدس گیلان به فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: با دستور سردار سلامی، نیروی دریایی سپاه پاسداران موظف شده تا روز پنجشنبه هفته جاری بیمارستان صحرایی خود را در گیلان راه‌اندازی کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی سپاه با درخواست وزارت بهداشت و به‌منظور همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گیلان دایر می‌شود، گفت: اقدامات لازم جهت جانمایی و برپایی این بیمارستان صحرایی در حال انجام است.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه سپاه از تمام ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کند، تصریح کرد: با دستور فرمانده سپاه قدس گیلان، بخش اورژانس درمانگاه امام سجاد (ع) سپاه در رشت از امشب به‌صورت شبانه‌‌روزی به عموم مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

اسماعیلی با اعلام اینکه سپاه پاسداران تمام تمرکز خود را بر مسئله خدمت‌رسانی به مردم و بیماران قرار داده، افزود: درمانگاه‌های منتسب به سپاه قدس گیلان در شهرستان‌های استان از فردا به‌طور شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار