کد خبر : 33772
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 بهمن 1397- 50: 10

راه‌اندازی خانه ورزش در روستاهای بندر آستارا

راه‌اندازی خانه ورزش در روستاهای بندر آستارا

خاصی‌پور از راه‌اندازی خانه ورزش در سطح روستاهای شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد.

« وحید خاصی‌پور» با بیان این مطلب گفت: این خانه‌های ورزش در راستای توسعه ورزش روستایی و همگانی راه‌اندازی می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با اشاره به اینکه بهره‌مندی ساکنین نقاط کم‌برخودار از امکانات و تجهیزات ورزشی از اهداف راه‌اندازی خانه‌های ورزش است، افزود: سهولت دسترسی جوانان و همه اقشار جامعه به امکانات ورزشی از اهداف دیگر راه‌اندازی خانه‌های ورزش در سطح روستاها است.

وی با بیان اینکه خانه‌های ورزش روستایی در روستای مرزی باغچه سرا و روستاهای کانرود و دربند راه اندازی شده است، تصریح‌کرد: از دهیاری‌های روستاهایی که خانه ورزش در آن راه‌اندازی شده انتظار داریم در راستای فعالیت این خانه‌ها مساعدت و همکاری ویژه را داشته باشند.

خاصی‌پوربا اشاره به اینکه راه‌اندازی خانه‌های ورزشی در روستاها با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مابین اداره آموزش و پرورش و دهیاری‌های شهرستان آستارا انجام می‌شود، تصریح‌کرد: در قالب راه‌اندازی این خانه‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان آستارا تجهیزات ورزشی به ارزش پنج تا هفت میلیون تومان را به خانه‌های ورزشی اهداء می‌کند.

وی با بیان اینکه در قالب راه‌اندازی خانه‌های ورزش در روستاها فضایی به متراژ ۴۰ متر مربع که بلااستفاده بوده و شرایط لازم جهت راه اندازی را دارد از سوی آموزش و پرورش تعلق می‌گیرد، افزود: مدیریت این خانه‌های ورزشی در روستاها را دهیاری‌ها بر عهده می‌گیرند.

خاصی‌پور با اشاره به اینکه راه‌اندازی خانه‌های ورزش در روستاهای بخش لوندویل در اولویت است، گفت: این خانه‌های ورزش روستایی به تجهیزات رشته‌های ورزشی فوتبال‌دستی، پینگ‌پنگ، دارت، شطرنج، دارت و ورزش‌های رزمی مجهز می‌شوند تا روستانشینان از آن بهره‌مند شوند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار