کد خبر : 103340
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402- 26: 12

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد؛

راه اندازی فرهنگسرای لاهیجان و آستارا همزمان با هفته دولت

راه اندازی فرهنگسرای لاهیجان و آستارا همزمان با هفته دولت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از راه اندازی فرهنگسرای لاهیجان و آستارا همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: عملیات اجرای این ۲ طرح انجام شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش گیلانستان، امیرحسین طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش مهم اهالی فرهنگ و هنر در امید آفرینی جامعه اظهار کرد: هنر در ضمیر خود شادی و امید آفرینی را به همراه دارد.

 

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی و تعامل بیشتر جامعه هنری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تعامل، همراهی و هم فکری اصحاب هنر و رسانه با متولیان فرهنگی بازخورد خوبی خواهد داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر در تزریق روحیه امید و نشاط به جامعه مؤثر هستند، گفت: فکر و اندیشه هنرمندان می‌تواند نشاط بالایی را برای جامعه به ارمغان بیاورد.

 

طاهری ادامه داد: در دهه فجر طرح و برنامه‌هایی شامل جشنواره فجر، جشنواره تجسمی هنر، رونمایی پوستر، افتتاحیه کتاب ملی فجر و نیز برنامه‌های دیگر در سطح مساجد با کمک کانون مساجد صورت می‌گیرد.

 

وی از راه اندازی فرهنگسرای لاهیجان و آستارا همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: عملیات اجرای این دو طرح انجام شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

 

طاهری با اشاره به اینکه مؤسسه‌های فرهنگی چند منظوره حلقه اتصال مردمی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری هستند، گفت: از طریق این موسسه‌ها می‌توانیم برنامه‌های فرهنگی، هنری را در سطح استان گسترش دهیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هدف از سفر خود به شهرستان‌ها را ارتباط بی واسطه با بدنه فرهنگ و هنر برشمرد و بیان کرد: از این طریق مسائل و مشکلات که در سطح ادارات وجود دارد پیگیری و مرتفع می‌شود.

 

وی با اشاره به نقش مؤثر هنرمندان و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات افزود: وجود نمایندگان پر قدرت گیلان در مجلس شورای اسلامی سبب جذب بیشتر اعتبارات به سمت مؤسسه‌های هنری و فرهنگی گسیل می‌شود و می‌توان صدای ملت را واضح‌تر در سطح کشور منعکس کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار