کد خبر : 45207
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398- 51: 12

رزمایش اقتدار بسیج «ضربت ذوالفقار» در رشت برگزار شد

رزمایش اقتدار بسیج «ضربت ذوالفقار» در رشت برگزار شد

رزمایش اقتدار بسیج «ضربت ذوالفقار» با حضور بسیجیان در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، رزمایش اقتدار بسیج «ضربت ذوالفقار» صبح امروز با حضور فرماندهان سپاه قدس گیلان و جمع کثیری از بسیجیان در رشت برگزار شد.

بسیجیان در این رزمایش‌ شکوه و اقتدار خود را به رخ قدرت‌های استکباری دنیا کشیدند و با حضور خود اعلام کردند که از هیچ چیزی هراس ندارند و فشارها و تهدیدات پی در پی دشمن نمی‌تواند گام‌های محکم آنان را بلرزاند و در مقابل تهدیدات عقب‌نشینی نمی‌کنند بلکه «فَزادَهُم ایمانًا»، ایمانشان هم افزایش پیدا می‌کند.

به فرموده امام راحل بسیج شجره طیبه‌ای است که روز به روز بر تنومندی آن افزوده می‌شود و بسیجیان همه وجود خود را وقف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و در سرما و گرما بدون هیچ امکاناتی برای دفاع از این کشور اعلام آمادگی می‌کنند.

البته سپاهیان نیز خود را بسیجی می‌دانند و ارتش نیز در طول دفاع مقدس به یک ارتش بسیجی تبدیل شد تا جایی‌که امروز کل مجموعه نیروهای مسلح دل ملت و رهبر معظم انقلاب را شاد می‌کنند.

مقام معظم رهبری به تک تک فرماندهان نیروهای مسلح تاکید کردند که تهدید همچنان وجود دارد و من از شما آمادگی مقابله با این تهدیدات را می‌خواهم بنابراین غافلگیر نشوید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار