کد خبر : 105012
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402- 59: 20

فرماندار رشت خبر داد؛

رصد بازار نوروز و ماه رمضان توسط اکیپ های بازرسی در رشت

رصد بازار نوروز و ماه رمضان توسط اکیپ های بازرسی در رشت

فرماندار رشت از رصد بازار نوروز و ماه رمضان توسط اکیپ های بازرسی در این شهرستان خبر داد و گفت: کوتاهی دستگاه‌های خدماتی در امر توزیع کالا و خدمات قابل قبول نیست.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رشت با اشاره به تقارن بهار پر فیض قرآن با بهار طبیعت اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و حضور مسافران و گردشگران لذا لازم است کالاهای اساسی جهت تأمین مایحتاج مردم تأمین و برنامه ریزی شود.

 

فرماندار شهرستان رشت افزود: حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها، کم‌فروشی و دیگر تخلفات با انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار و بازرسی از همه اصناف میسر می‌شود که افزایش اعتماد عمومی و جلوگیری از قانون‌گریزی و تخلف را در پی دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه باید مقدمات حضور مسافران را فراهم کنیم، گفت: گران فروشی، کم فروشی، فروش کالاهای بی کیفیت در فروشگاه‌ها از سوی گشت‌های بازرسی رصد خواهد شد و کوتاهی دستگاه‌های خدماتی در امر توزیع کالا و خدمات قابل قبول نیست.

 

عاشوری با بیان اینکه نظارت کامل به تهیه و توزیع کالاهای اساسی در بازار، کیفیت خدمات را بالا می‌برد، تاکید کرد: در بحث بهداشت موارد اولیه رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها هم باید نظارت‌ها تشدید شود.

 

فرماندار شهرستان رشت گفت: ۱۹ هزار اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان داریم که ۴۰ تیم نظارتی و بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز به صورت شبانه روزی بر فعالیت‌های آنها نظارت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار