کد خبر : 103096
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402- 33: 15

فرماندار شفت:

رعایت اصل بی‎طرفی وظیفه اصلی مجریان و ناظران انتخابات است

رعایت اصل بی‎طرفی وظیفه اصلی مجریان و ناظران انتخابات است

فرماندار شفت گفت: رعایت اصل بی‎طرفی و ایجاد فضایی سالم وظیفه اصلی مجریان و ناظران انتخابات است.

به گزارش گیلانستان، مهدی نقدی ظهر دوشنبه در پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بر این است که انتخاباتی پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود و همه ما در تحقق این امر و مشارکت حداکثری در انتخابات مسؤولیت داریم.

 

فرماندار شفت با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه و روز شمار انتخابات تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخابات پرشور ۱۱ اسفند ماه در سطح شهرستان اندیشیده شده است، افزود: آموزش کامل اعضای کمیته‌ها جهت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد انتخابات کشور و مُر قانون در دستور کار قرار دارد.

 

وی به اهمیت ساماندهی نیروهای اجرایی شعب اخذ رأی پرداخت و ادامه داد: تمام توان خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم با رعایت اصل بی طرفی به کار خواهیم گرفت.

 

نقدی اضافه کرد: تاکید مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بر این است که انتخاباتی پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود و همه ما در تحقق این امر و مشارکت حداکثری در انتخابات مسؤولیت داریم.

 

وی با اشاره به اینکه ملاک عمل ستاد انتخابات شهرستان برگزاری انتخاباتی پرشور و رعایت اصل بی طرفی است، تصریح کرد: اعضای ستاد انتخابات شهرستان طبق وظایف محوله اعم از پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به بهترین نحو مطلوب انجام دهند.

 

نقدی با بیان اینکه رعایت اصل بی‌طرفی و ایجاد فضایی سالم وظیفه اصلی مجریان و ناظران انتخابات است افزود: تمام مشکلات زیرساختی و سخت افزاری برگزاری انتخابات بررسی، پایش و نواقص موجود در اسرع وقت رفع شود.

 

فرماندار شفت با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات از وظایف مهم مجموعه فرمانداری است، گفت: همه اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان بایستی نسبت به انجام روند اجرایی و صیانت از آرای مردم تلاش و برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار