کد خبر : 87287
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 بهمن 1401- 17: 18

رونمایی از پلاک اماکن تاریخی انقلاب اسلامی استان گیلان

رونمایی از پلاک اماکن تاریخی انقلاب اسلامی استان گیلان

به مناسبت دهه فجر چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از پلاک مسجد حجتیه شهر رشت و منزل شهید ابوالحسن کریمی در شهر لاهیجان به عنوان دو مکان اثرگذار در دوران پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

به گزارش گیلانستان، آیین رونمایی از پلاک مسجد حجتیه (سوخته تکیه) به عنوان سنگر مبارزات و محل تجمع نیروهای انقلابی ولایت‌مدار شهر رشت، چهارشنبه ۱۹ بهمن همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

 

این مراسم همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر با حضور آیت الله فلاحتی (نماینده ولی فقیه در استان)، امام پناهی (فرماندار رشت) و برخی از مدیران کل و مسئولان شهرستان رشت برگزار می‌گردد.

 

همچنین آیین رونمایی از پلاک منزل شهید ابوالحسن کریمی (دادستان شهید استان گیلان) نیز روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۰ صبح در شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.

 

این مراسم با حضور فرماندار لاهیجان، جمعی از مسئولان شهرستان و خانواده محترم شهدا همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر برگزار می‌گردد.

 

به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، شناسایی و پلاک‌کوبی اماکن اثرگذار دوران پیروزی انقلاب اسلامی این استان از دهه فجر سال‌های گذشته آغاز و همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه یافته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار