کد خبر : 89236
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401- 27: 0

سرپرست شهرداری رشت عنوان کرد

ساخت ۱۰۳ ایستگاه اتوبوس در رشت به روش «BOT»

ساخت ۱۰۳ ایستگاه اتوبوس در رشت به روش «BOT»

سرپرست شهرداری رشت گفت: قرارداد مشارکت در ساخت ۱۰۳ ایستگاه اتوبوس به روش BOT با حجم سرمایه گذاری معادل ۱۱۰ میلیارد ریال بین شهرداری رشت و سرمایه‌گذار بخش خصوصی منعقد شد.

به گزارش گیلانستان، یوسف یزدانی امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر رشت و سرمایه‌گذار بخش خصوصی برگزار شد اظهار کرد: با حمایت‌های ریاست شورا، اعضای شورای اسلامی شهر و ریاست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری و با همت و پیگیری مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و حمل و نقل و بار و مسافربری شهرداری رشت قرارداد مشارکت در ساخت ۱۰۳ ایستگاه اتوبوس به روش BOT منعقد شد.

 

سرپرست شهرداری رشت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی‌ شهر را از اهداف انعقاد قرارداد ساخت ۱۰۳ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر ذکر کرد و افزود: قرارداد مذکور با سرمایه‌گذار بخش خصوصی منعقد شده و انتظار داریم با عملیاتی شدن آن بخشی از انتظارات شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی برآورده شود.

 

وی با بیان اینکه پروژه مذکور با حجم سرمایه گذاری معادل ۱۱۰ میلیارد ریال در مدت یک سال عملیاتی خواهد شد تصریح کرد: تخصیص اعتبارات سالانه و یا استقبال از قراردادهای سرمایه‌گذاری در این بخش، نشان دهنده حساسیت و ضرورت توجه شهرداری و شورای اسلامی به مقوله حمل و نقل عمومی است.

 

محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای شهر رشت نیز، با اشاره به انعقاد قرارداد احداث ایستگاه های اتوبوس در رشت گفت: قرارداد احداث ایستگاه های اتوبوس در دوران فعالیت شورای چهارم مطرح شد که به واسطه برخی از مشکلات اجرایی نشد.

 

وی اظهار کرد: در روزهای پایان سال شاهد به ثمر نشستن یکی از پروژه های حوزه مدیریت شهری رشت هستیم که با مشارکت بخش خصوصی در رشت اجرایی می شود.

 

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه پس از سال ها شاهد اجرای طرح احداث ایستگاه های اتوبوس جدید در رشت هستیم تصریح کرد: احداث ایستگاه های اتوبوس مناسب و در خور شان شهروندان عزیز رشت، تاکیدی بر تکریم شهروندان توسط حوزه مدیریت شهری رشت است.

 

واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه همواره پیرامون حفظ جایگاه شهروندان صحبت های فراوانی مطرح می شود بیان کرد: متاسفانه در عمل آنگونه که شایسته است این موضوع مشاهده نمی شود و حفظ جایگاه شهروندان و تکریم آنان از همه لحاظ باید مورد توجه باشد.

 

وی با تاکید به اینکه شورا و شهرداری رشت به دنبال ایجاد شرایط ایده آل به منظور جلب سرمایه گذاران است عنوان کرد: شورای ششم رشت در کنار تلاش به منظور حفظ منافع شهر و شهروندان، قصد دارد با فراهم نمودن بسترهای مناسب به منظور جلب اعتماد سرمایه گذاران، در اجرای پروژه های عمرانی با سرعت بیشتری گام برداد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار