کد خبر : 46750
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398- 52: 17

فرمانده انتظامی گیلان:

سارق حرفه‌‌ای منزل در رشت دستگیر شد

سارق حرفه‌‌ای منزل در رشت دستگیر شد

فرمانده انتظامي استان، گفت: سارق حرفه‌ای منزل با ۳۳ فقره سرقت در شهرستان رشت شناسايي و دستگیر شد.

به گزارش گیلانستان سردار “عزيزاله ملكي”، در اين خصوص بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان رشت، بررسي موضوع به طور ويژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات گسترده و بررسي سرنخ‌هاي به دست آمده متهم اين پرونده‌ها و مخفيگاه وي را در شهر رشت شناسايي كردند.

وي ادامه داد: با هماهنگي قضائي ماموران آگاهي به محل مورد نظر اعزام و با تحت نظر قرار دادن اين مكان، متهم ۴۱ ساله را در مخفيگاهش دستگير كردند.

سردار ملكي با بيان اينكه متهم در تحقيقات انجام شده تاكنون به ۳۳ فقره سرقت منزل در شهر رشت اعتراف كرده، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادير قابل توجهی وسايل سرقتي از قبیل طلاجات، وجه نقد، ارز خارجی، لباس، لوازم خانگی و آلات جرم مانند انواع کلید گاو صندوق و منزل كشف شد.

وی با اشاره به اينكه شناسايی مال باختگان در دستور کار پليس قرار دارد، گفت: سارق دستگير شده با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي استان گيلان در پايان از مردم خواست، ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي در بحث پيشگيري از سرقت، منازل خود را به تجهيزات حفاظتي و ايمني مجهز کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/پلیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار