کد خبر : 94643
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402- 00: 12

باهدف ارائه خدمات‌فرهنگی انجام می شود؛

سفر تماشاخانه کانون پرورش فکری به گیلان/ از لوشان تا دیلمان

سفر تماشاخانه کانون پرورش فکری به گیلان/ از لوشان تا دیلمان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از سفر تماشاخانه سیار این کانون به استان از ۲۲ تا ۲۶ تیر ماه خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سید جلیل میرعظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سفر تماشاخانه کانون پرورش فکری به گیلان اظهار کرد: این سفر با هدف خدمات‌رسانی فرهنگی به مخاطبان، افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها صورت‌می‌گیرد.

 

وی گفت: گستره این حرکت فرهنگی‌هنری جنوب، شرق و غرب استان گیلان است و تماشاخانه سیار کانون با همراهی جمعی از هنرمندان، مربیان و اعضای مراکز این مجموعه فرهنگی، میهمان مخاطبان مناطق کم‌برخوردار، سواحل و مکان‌های گردشگرپذیر دیار باران می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان ادامه داد: طی این حضور هدف‌مند که از ۲۲ تا ۲۶ تیر سال جاری انجام می‌شود، نمایش «این گَله‌ی منه» برای مخاطبان در لوشان، رستم‌آباد، منطقه آزاد بندرانزلی، ساحل مروارید، رضوانشهر، سیاهکل، لنگرود، کومله، رودسر، املش، رحیم‌آباد و دیلمان روی صحنه می‌رود.

 

میرعظیمی اضافه کرد: اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری هدف‌مند و نشاط‌بخش مربیان و اعضای کانون برای حاضران، از دیگر برنامه‌هایی است که هم‌زمان با حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مرحله‌اجرا گذاشته می‌شود.

 

وی با بیان اینکه پیش از این در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت امسال نیز تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میهمان گیلانی‌ها بود، بیان کرد: استقبال مسئولان و مخاطبان، بسترساز دومین سفر سال جاری تماشاخانه این مجموعه فرهنگی به دیار باران شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار