کد خبر : 42972
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398- 03: 11

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

۵۶ درصد مددجویان کمیته امداد گیلان زنان سرپرست خانوار هستند

۵۶ درصد مددجویان کمیته امداد گیلان زنان سرپرست خانوار هستند

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه ۵۶ درصد مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، گفت: توانمندسازی این افراد در اولویت است.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی توانمندسازی خانواده های تحت پوشش را یکی از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد عنوان کرد و افزود: اجرای طرح‌های اشتغال زا با پرداخت تسهیلات در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی در ادامه به پوشش زنان سرپرست خانوار در کمیته امداد امام خمینی نیز اشاره کرد و گفت: ۵۶ درصد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گیلان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان افزود: اجاره مسکن، بیمه اجتماعی، اهدای جهیزیه، پرداخت هزینه درمان، خدمات آموزشی، سفرهای زیارتی، پرداخت شهریه دانش‌آموزان و دانشجویان دختر از جمله خدماتی است که توسط کمیته امداد به این افراد ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از دو میلیارد و ۷۳۶ میلیارد به زنان سرپرست خانواده اجاره مسکن پرداخت شده است، ادامه داد: برای اشتغالزایی نیز زنانی که توانایی انجام کار داشته و علاقه مند به آموزش مهارت برای ایجاد اشتغال هستند زمینه فعالیت برای آنها فراهم می شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار