کد خبر : 97046
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402- 50: 20

مدیرکل تعاون گیلان خبر داد؛

سهم ۸۰ درصدی تعاونی‌ها در بخش حمل و نقل گیلان

سهم ۸۰ درصدی تعاونی‌ها در بخش حمل و نقل گیلان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به سهم ۸۰ درصدی تعاونی‌ها در بخش حمل و نقل گفت: عملیات لایروبی در دریای خزر و بخشی از خلیج فارس توسط یک تعاونی گیلانی انجام می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سیاوش آقاجانی ظهر شنبه در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر گیلان اظهار کرد: گیلان دارای حدود ۲۵۰۰ تعاونی فعال بوده که بیش از ۲۱۰ هزار نفر عضو دارد.

 

وی با اشاره به سهم اشتغال در بخش تعاون افزود: بیش از ۳۲ هزار و ۷۰۰ نفر در بخش تعاون استان گیلان مشغول هستند.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه ۱۱۰ هزار نفر عضو تعاونیهای مصرف این استان هستند، گفت: ۱۰۰ فروشگاه با ارائه خدمات تعاونیهای مصرف در انقلاب و در شرایط اقتصادی برای اعضا فعالیت می‌کنند.

 

آقاجانی از فعالیت ۵۰ تعاونی پره صیادی در گیلان خبر داد و بیان کرد: سهم زیادی از اشتغال در بخش شیلات با محوریت تعاونی‌ها مدیریت می‌شود.

 

وی از فعالیت بزرگترین مراکز تشخیص طبی گیلان در قالب تعاونی‌ها خبر داد و افزود: تعاونی‌ها در حوزه درمان هم فعال هستند.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از فعالیت ۱۲۰ واحد مرغداری به صورت تعاونی در این استان خبر داد و اضافه کرد: حدود ۳۰ درصد چرخه تولید مرغ گیلان بر عهده تعاونی‌ها است.

 

آقاجانی از سهم ۸۰ درصدی تعاونی‌ها در بخش حمل و نقل گیلان خبر داد و بیان کرد: تعاونی‌ها امروز نقش مهمی در چرخه زندگی جامعه ایفا می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه بزرگترین مرکز دیالیز استان گیلان در قالب تعاونی فعالیت می‌کند، افزود: قرار است این مرکز از ۳۰ تخت به ۱۰۰ تخت افزایش پیدا کند و به بزرگترین دیالیز شمال کشور تبدیل سود.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه تخلیه بخش قابل توجهی از بار در بندرانزلی توسط تعاونی‌های متشکل از متخصصین و کارگران مربوطه انجام می‌شود، گفت: عملیات لایروبی و امداد در دریای خزر و بخشی از خلیج فارس توسط یک تعاونی گیلانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار