کد خبر : 60430
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399- 21: 18

مدیر عامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری رشت:

سوارکردن سه مسافر در عقب تاکسی‌ها ممنوع/ ابلاغ افزایش نرخ کرایه

سوارکردن سه مسافر در عقب تاکسی‌ها ممنوع/ ابلاغ افزایش نرخ کرایه

مدیر عامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: امسال تنها یک بار افزایش نرخ کرایه تاکسی در این کلانشهر داشتیم که ۲۸ ماه گذشته ابلاغ شده است.

به گزارش گیلانستان، محمد نوری هریس اظهار داشت: در لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری رشت افزایش نرخ تاکسی به مبلغ ۲۰ درصد در نظر گرفته شده بود که در صحن شورا تصویب به فرمانداری ارائه و بعد از طی مراحلی در  ستاد تنظیم  بازار  استانداری در نهایت ماه گذشته ابلاغ و اجرایی شد.

وی با بیان اینکه ابلاغ جدید افزایش ۲۰ درصدی کرایه تاکسی برای اولین بار در سال جاری انجام گرفته و قبل از آن افزایشی ابلاغ نشد، افزود: مردم در صورت بروز هر گونه افزایش کرایه تاکسی  جز ۲۰ درصد جدید  می‌توانند به معتمدین و بازرسان خط‌های ویژه تاکسی اعلام کنند.

مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری رشت در گیلان خاطر نشان کرد: ۷۴ خط ویژه تاکسی در این کلانشهر فعال است که در هر یک از این خط ها معتمدین حضور دارند ضمن اینکه حدود ۵۰ نیروی بازرسی و گشت در این خط ها فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اضافه کرد: سوارکردن سه مسافر در عقب تاکسی‌ها ممنوع است لذا رانندگان تاکسی ملزم به رعایت این پروتکل هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مسافر رشتی پنجشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱:۳۶

سال ۹۹ در حال خزان است و منتظر برف زمستانی هستیم در آذر ماه میگن ماه گذشته نرخ سال ۹۹ تایید شده این روش مدیریت شهری را کجای دلمان بگذاریم. در تعیین نرخ تاکسیرانی یکسال عقب هستیم و در بعضی جاها ۴ سال ؛ تعجب کردید!؟ اشتباه نشده آن تاکسی‌هایی که تاکسیمتر دارند ۴ ساله نرخ آنها به روز نشده و راننده‌هاش بر اساس متر یا کیلومتری سلولهای خاکستری خود کرایه می‌گیرند ……آقای مدیرعامل و شورا نشینان خسته نباشید

رفتن به نوار ابزار