کد خبر : 37129
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 خرداد 1398- 16: 17

سپاه پروژه‌های محرومیت‌زدایی را در همه دولت‌ها پیگیری می‌کند

سپاه پروژه‌های محرومیت‌زدایی را در همه دولت‌ها پیگیری می‌کند

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جدیت سپاه برای ادامه پروژه‌های محرومیت‌زدایی گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سپاه با جدیت دنبال می‌شود و به تغییر دولت‌ها نیز ارتباطی ندارد.

به گزارش گیلانستان سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در افتتاح دو واحد پروژه مسکن محرومان در فومن با بیان اینکه محرومیت‌زدایی اصلی‌ترین وظیفه سپاه پاسداران است، اظهار کرد: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سپاه با جدیت دنبال می‌شود و به تغییر دولت‌ها نیز ارتباطی ندارد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به رفع محرومیت‌های مناطق روستایی تصریح کرد: روستائیان در طول انقلاب اسلامی همواره از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کردند و سپاه خود را موظف می‌داند تا در راستای رفع نیازهای آن‌ها تلاش کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسؤولان باید از فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم درست استفاده کنند، گفت: سپاه قدس گیلان آمادگی دارد تا هم در حوزه‌های مالی و هم تأمین نیروی انسانی به دولت کمک کند‌‌.

عبدالله‌پور با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان فومن بیان کرد: تاکنون مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان جهت اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی به این شهرستان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار