کد خبر : 99460
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402- 25: 18

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان:

سکوت در برابر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی جایز نیست

سکوت در برابر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی جایز نیست

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان امسال گفت: سکوت در برابر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی از سوی هیچ انسان مسلمان و آزاده‌ای جایز نیست.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری ظهر یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان با بیان اینکه ۱۳ آبان با ابتکار مجلس سوم شورای اسلامی به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است، گفت: در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان سال جاری شاهد حضور گسترده و پرشور همه اقشار جامعه به ویژه دانشجویان و دانش آموزان خواهیم بود.

 

وی با تاکید بر اهمیت تبیین رخدادهای یوم الله سیزدهم آبان برای نسل جوانان اظهار کرد: نسل جوان پرسشگر است و لازم است با استدلال به سوالات آنان درباره استکبارستیزی به ویژه چرایی شعار «مرگ بر آمریکا» پاسخ داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» ریشه در آموزه‌های دین مبین اسلام و قرآن کریم دارد، تصریح کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار «مرگ بر آمریکا» یعنی مرگ بر سلطه‌گری، مرگ بر تجاوزگری و مرگ بر دست‌درازی به حقوق ملت‌ها.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها با توجه به تأکیدهای مکرر مقام معظم رهبری ضروری است، بیان کرد: از روزهای منتهی به یوم الله سیزدهم آبان به منظور برگزاری نشست‌های تبیینی در دانشگاه‌ها و مدارس استفاده شود.

 

وی با اشاره به اینکه برای بزرگداشت باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تنها به برگزاری راهپیمایی یا تجمع اکتفا نشود، گفت: از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه و همچنین رسانه‌ها و فضای مجازی برای تبیین دستاوردهای بیش از چهار دهه استکبارستیزی ملت مبارز ایران بهره‌برداری شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با تاکید بر اینکه یوم الله سیزدهم آبان سال جاری از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب لحظه‌ای از نقشه‌کشی و توطئه‌چینی دست بر نمی‌دارند لذا برای خنثی‌سازی این دسیسه‌ها باید هوشیار و آگاه بود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه یوم الله سیزدهم آبان، خروش یک ملت علیه استکبار جهانی است، تصریح کرد: مردم مسلمان و ولایی ایران پاسخ جنایات ضدبشری رژیم غاصب قدس و حامیان استکباری آن را در یوم الله سیزدهم آبان با گام‌های استوار، مشت‌های گره‌زده و فریاد دشمن‌کوب «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» خواهند داد.

 

وی با بیان اینکه سکوت در برابر جنایات رژیم دژخیم و کودک‌کش صهیونیستی از سوی هیچ انسان مسلمان و آزاده‌ای جایز نیست، بیان کرد: هر قدمی که برای برانگیختن خشم دشمنان برداشته شود نزد خداوند بدون اجر و پاداش نخواهند ماند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان در مرکز استان گیلان از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۳ آبان آغاز خواهد شد، اعلام کرد: «سپاه پاسداران، میدان پاسداران، میدان فرهنگ، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری)» و «ورزشگاه شهید عضدی، بلوار نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری)» دو مسیر راهپیمایی شهر رشت است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برای برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) در شهر رشت برنامه‌های جذاب ویژه‌ای تدوین شده است، بیان کرد: دکتر حشمت‌الله قنبری (استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام) سخنران این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار