کد خبر : 100970
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402- 41: 12

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

شفت نیازمند نگاه ملی در راستای محرومیت زدایی است

شفت نیازمند نگاه ملی در راستای محرومیت زدایی است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم نگاه ملی به شفت در راستای محرومیت زدایی تاکید کرد و گفت: برای برون رفت از چالش‌های زیرساختی شفت باید عزم ملی صورت گیرد.

به گزارش گیلانستان، خلیل بهروزی فر صبح چهارشنبه در جمع گروه‌های جهادی شهرستان شفت اظهار کرد: شفت جزو شهرستان‌های محروم کشور به شمار می‌رود و در بخش‌های مختلف وضعیت مناسبی ندارد.

 

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی، اشتغال و امکانات شفت افزود: برای برون رفت از چالش‌های زیرساختی شفت باید عزم ملی صورت گیرد.

 

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شفت را از کمتر توسعه یافتگی نجات دهید، گفت: نگاه ملی به حل مشکلات شهرستان شفت مورد تاکید است.

 

بهروزی فر با اشاره به نقش محوری بنیاد علوی در بخش‌های مختلف اضافه کرد: اقدامات بنیاد علوی در حوزه محرومیت زدایی اثربخش بوده است و این مهم باید در شفت استمرار داشته باشد.

 

تاکید بر بهره گیری از ظرفیت‌های شفت

 

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این نشست اظهار کرد: شفت با کمک و توجه همه جانبه دستگاه در رده ملی و استانی از محرومیت در می‌آید.

 

وی با اشاره به طرفیت‌های شفت در بخش‌های مختلف، افزود: توسعه شفت با بهره گیری از قابلیت‌های این شهرستان در حوزه‌های قابل حصول است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار