کد خبر : 98677
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402- 29: 19

شهرداری و اتاق بازرگانی کارگروه مشترک جذب گردشگر تشکیل دهند

شهرداری و اتاق بازرگانی کارگروه مشترک جذب گردشگر تشکیل دهند

رئیس اتاق بازرگانی گیلان در دیدار با شهردار و رئیس شورای شهر رشت با تأکید بر دوری از عملکرد جزیره‌ای در حوزه گردشگری پیشنهاد داد تا کارگروه مشترک جذب گردشگر تشکیل دهند.

به گزارش گیلانستان، قاسم رضائیان رئیس اتاق بازرگانی گیلان ظهر امروز در دیدار با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رشت در سالن جلسات اتاق بازرگای گیلان با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته‌های مشترک بین شهرداری و اتاق بازرگانی برای حوزه اقتصاد و گردشگری اظهار کرد: تاکنون در حوزه جذب گردشگر در گیلان جزیره‌ای عمل شده در حالی که شهرداری در این زمینه ظرفیت‌های مناسبی در اختیار دارد.

 

وی با پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک گردشگری بین اتاق بازرگانی گیلان و شهرداری رشت بیان کرد: چنانچه بتوانیم کارگروه مشترکی بین شهرداری و شورای شهر با اتاق بازرگانی گیلان در زمینه جذب گردشگر تشکیل داد، می توان به افزایش میزان ماندگاری گردشگران خارجی در شهر رشت  کمک شایانی کرد.

 

به گفته رضائیان، اتاق بازرگانی در تدوین سیاست‌های جذب گردشگر و همکاری در پروژه‌های مختلف اقتصادی در شهررشت آماده همکاری با شهرداری است و در صورت این همراهی، تعریف و بازدهی پروژه‌ها مؤثرتر خواهد بود.

 

 

 

 

رحیم شوقی شهردار رشت  نیز در این دیدار با بیان اینکه رویکرد دوره جدید مدیریت شهری و شورای ششم شهر رشت بر توجه ویژه به بخش اقتصاد و حمایت از سرمایه‌گذاری تمرکز دارد، اظهار کرد: در تلاشیم در راستای ادای سهم خود در این حوزه، رشت را به بهشت سرمایه‌گذاران تبدیل کینیم و یک مؤلفه مهم در جهت تحقق این هدف را جلب حمایت و همراهی پارلمان بخش خصوصی این شهر می‌دانیم.

 

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت نیز در این نشست با بیان اینکه پارلمان بخش خصوصی استان گیلان  می تواند یک ظرفیت مغتنم در بحث مشاوره اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای شهرداری باشد، اظهار کرد: هیچ تشکلی به قواره اتاق بازرگانی در گرد هم آوردن دلسوزان اقتصاد کشور، موفق نبوده و از این حیث، جایگاهی ارزشمندی دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار