کد خبر : 38769
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398- 32: 16

به دلیل ترویج فرهنگ کتابخوانی؛

شهردار لاهیجان از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور تجلیل شد

شهردار لاهیجان از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور تجلیل شد

شهردار لاهیجان از سوی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

به گزارش گیلانستان به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، علیرضا مختارپور دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اهدای لوح تقدیر از تلاش های مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در حوزه فرهنگ و کمک به رشد و توسعه کتابخوانی در شهر لاهیجان تجلیل کرد.
در این لوح که همزمان با مراسم توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان اهدا شد، آمده است: کتابخانه های عمومی از مهم ترین ارکان توسعه فرهنگی، علمی و اجتماعی جامعه محسوب می شوند و رشد وبالندگی این نهاد فرهنگی، نوید بخش تعالی روحی و معنوی قشرهای مختلف مردم و توسعه فرهنگی شهروندی و مشارکت شهروندان در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی است.
در ادامه تقدیر دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور خطاب به شهردار لاهیجان آمده است: تلاش های صادقانه در حوزه فرهنگ و کمک به رشد و توسعه کتاب و کتابخوانی در آن شهر گویای شایستگی وتوانمندی های متعهدانه و مسئولانه حضرتعالی می باشد. لذا به پاس قدرشناسی از همکاری ها و خدمات فرهنگی آن برادر گرامی به منظور راه اندازی کتابخانه عمومی شهید باهنر در شهر لاهیجان، مراتب تشکر و سپاس خویش را اعلام می نمایم.
امید است با استمرار این حرکت در اعتلای هر چه بیشتر کتابخانه های عمومی که منشأ رشد وبالندگی بستر فرهنگی جامعه می باشد، موفق و سرافراز باشید.
کمک به توسعه کتابخانه شهید باهنر و کتابخانه های عمومی شهر لاهیجان و تلاش برای انتخاب لاهیجان به عنوان نامزد پایتخت کتاب ایران و احداث دیوار کتاب در شهر لاهیجان از جمله فعالیت های شهرداری لاهیجان در حوزه کتاب و کتابخوانی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار