کد خبر : 38919
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398- 43: 11

فرماندار رشت:

شهرستان رشت ۵۶۶ واحد تولیدی راکد دارد

شهرستان رشت ۵۶۶ واحد تولیدی راکد دارد

فرماندار شهرستان رشت از ۵۶۶ واحد تولیدی راکد در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان میرشمس مومنی‌زاده صبح امروز در جلسه رفع موانع تولید شهرستان رشت اظهار داشت: ایجاد اشتغال و رونق تولید در شهرستان رشت نیازمند حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌‌گذاران است و این کارگروه تاکنون عملکرد خوبی در این زمینه داشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت خاطرنشان کرد: امیدواریم با رفع موانع تولید در شهرستان رشت شاهد رشد در بخش‌های مختلف تولیدی و ایجاد اشتغال و رفع موانع موجود باشیم.

وی با اشاره به واحدهای تولیدی راکد در شهرستان رشت گفت: ۵۶۶ واحد راکد در شهرستان رشت وجود دارد که ۴۳۹ واحد از این آمار متعلق به سازمان صمت، ۱۲۵ واحد مربوط به جهاد کشاورزی و ۲ واحد نیز متعلق به میراث فرهنگی شهرستان رشت است.

مومنی‌زاده با بیان اینکه بیش از ۶ هزار نفر در سازمان میراث فرهنگی شهرستان رشت فعالیت دارند تصریح کرد: در بخش اشتغال پایدار روستایی ۸۸ میلیارد تومان با تعهد اشتغال برای ۹۹۹ نفر پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان رشت افزود: در بحث اشتغال فراگیر در شهرستان رشت از ۲۲۲ میلیارد تومان، ۴۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان با تعهد اشتغال برای ۴۱۹ نفر پرداخت شده است که این آمار نشان‌دهنده پرداخت ۱۹ درصدی در این بخش است.

به گزارش تسنیم، صاحبان واحدهای تولیدی مختلف فعال در شهرستان رشت در این جلسه به بیان مشکلات واحدهای تحت مدیریت خود پرداختند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار