کد خبر : 73944
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400- 11: 14

سخنگوی علوم پزشکی گیلان:

شهروندان تزریق دُز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند

شهروندان تزریق دُز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به وخامت حال ۳۸ بیمار کرونایی در این استان، گفت: شهروندان باید تزریق دُز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند.

به گزارش گیلانستان، فردین مهرابیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمارهای کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: روند نزولی بستری‌های کرونایی در استان گیلان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان ۱۵۶ نفر هستند، افزود: ۳۰ بیمار جدید و در شبانه روز گذشته پذیرش شدند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه حال ۳۸ بیمار کرونایی بد است، گفت: در حال حاضر ۳۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که شش بیمار امروز به این بخش منتقل شدند.

وی همچنین بر ضرورت توجه شهروندان به دریافت دُز سوم واکسن کرونا با توجه به شناسایی سویه جدید این ویروس در کشور اشاره و اضافه کرد: ۴۵۶ مرکز واکسیناسیون در گیلان آماده تزریق واکسن به شهروندان هستند.

مهرابیان ادامه داد: تمام افراد بالای ۱۸ سال که دو نوبت واکسن کرونا دریافت و چهار ماه از تزریق نوبت دوم گذشته است می‌توانند برای دریافت دُز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار