کد خبر : 47157
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398- 28: 16

جانشین ‌اطلاعات ‌ستاد کل نیروهای مسلح:

شهید سلیمانی شبانه‌روز در میدان مبارزه با داعش و تکفیری‌ها بود

شهید سلیمانی شبانه‌روز در میدان مبارزه با داعش و تکفیری‌ها بود

جانشین ‌اطلاعات ‌ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی شبانه‌روز در میدان مبارزه با داعش و تکفیری‌ها بود‌، گفت: سردار سلیمانی حضور خود در جبهه‌های مقاومت را عامل تقویت روحیه رزمندگان می‌دانست.

به گزارش گیلانستان سردار سیدمجید میراحمدی در مراسم اربعین شهادت سردار سلیمانی و آیین نکوداشت ۲۸۵ شهید والامقام و ۱۳ شهید گمنام شهرستان تالش با اشاره به آیات قرآن درباره زنده بودن شهدا اظهار داشت: خداوند در قرآن شهدا را افرادی زنده معرفی می‌کند که همواره بر اعمال ما نظارت دارند.

جانشین ‌اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با بیان اینکه علامه طباطبایی حیات شهدا را واقعی می‌نامند بیان کرد: کسانی که با شهدا انس بگیرند قدرت روحی بالایی به‌دست می‌آورند و بسیاری از بزرگان دینی ما نیز به حیات جاودانه و پرثمر یک شهید اذعان می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی می‌دانستند زمانی به درجه شهادت نائل می‌شوند که ثمره آن بیش از حیات ایشان باشد تصریح کرد: ایشان با علم به این قضیه همواره در میادین دشوار و خطرناک جنگ حاضر می‌شدند و هم‌اکنون نیز ثمره خون ایشان را در منطقه شاهد هستیم.

میراحمدی با اشاره به اینکه دغدغه سردار حاج قاسم سلیمانی هوشیاری جوانان درباره انقلاب و دستاوردهای عظیم جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر جنگ نرم دشمنان بود خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به توطئه و جنگ روانی دشمنان برای تحریف و انکار پیروزی‌های جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی واقف بودند.

جانشین ‌اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شهادت سردار سلیمانی به‌دست آمریکا را نشانه قدرت و عظمت انقلاب دانست و ابراز داشت: سردار سلیمانی پس از پیروزی انقلاب در جبهه تیپ ثارالله را تشکیل داد و با حضور در میدان‌های خطر امنیت را برای مردم به‌دست آورد.

میراحمدی شهید سلیمانی را سیدالشهدای جبهه مقاومت معرفی کرد و عنوان داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیشتاز میدان معنویت، جهاد و ازخودگذشتگی بود و با اخلاص و تقوای کامل در رکاب ولایت خدمت می‌کرد و از جهاد کردن دست نکشید.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی علاوه بر حضور در جبهه‌های مقاومت در خدمت‌رسانی به مردم کشور نیز از هیچ کمکی دریغ نمی‌کرد افزود: این سردار پرآوازه اسلام در عین حالی که شبانه‌روز برای جنگ با داعش و تکفیری‌ها مبارزه می‌کرد در حوادثی نظیر سیل همراه با سایر نیروهای امدادی به کمک مردم می‌آمد.

جانشین ‌اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اظهار داشت: سردار سلیمانی حضور خود در جبهه‌های مقاومت را عامل تقویت روحیه رزمندگان می‌دانست و شهید ابومهدی المهندس نیز همچون ایشان فردی مجاهد، پاک، شریف و ازخودگذشته بود که به جبهه اسلام خدمت می‌کرد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار