کد خبر : 91493
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402- 56: 0

فرماندار رشت:

شوراها نقش محوری در آینده کشور ایفا می کنند

شوراها نقش محوری در آینده کشور ایفا می کنند

فرماندار رشت با بیان اینکه شوراها نقش محوری در آینده کشور ایفا می کنند،گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن و انشقاق نسل جوان امروز از حکمرانی اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز شوراها در رشت، اظهار کرد: زیست بوم‌های شوراها از اولویت این پارلمان محلی است.

 

وی با تاکید بر اینکه شوراها باید روابط انسانی و اسلامی مناسب و اثرگذار با مردم داشته باشند، افزود: شوراها باید از شئون اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی جامعه صیانت کنند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه فضای مجازی آثار ارزشمند اعتقادی و انسانی را دستخوش تغییر کرده است، به تشریح دیگر وظایف شوراها پرداخت و گفت: شوراها برای حل مشکلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باید برنامه داشته باشند.

 

فلاحتی با بیان اینکه پاسخگویی همه مطالبات مردمی متوجه شوراها نیست، اضافه کرد: در کنار همه تلاش‌های پارلمان محلی برای حل مشکلات، نمی‌توان آنها را سیبل همه مطالبات مردمی قرار داد.

 

وی با تاکید بر اینکه شوراها بنیه‌های فرهنگی منطقه و شهر را تقویت کنند، افزود: صیانت از اراضی و منابع ملی یکی دیگر از وظایف مهم شوراها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تصریح بر اینکه شوراها خود عامل تحریف و تخریب زیرساخت‌ها و منابع ملی قرار گیرند، گفت: عده‌ای از غیربومی‌ها گیلان را آشیانه و تفرجگاه خویش قرار داده‌اند که باید طبق قانون با آنها عمل کرد.

 

آیت الله فلاحتی با تصریح بر اینکه صنعت گردشگری یکی از قوه‌های مهم اقتصادی گیلان است، اضافه کرد: توجه به زیرساخت‌های گردشگری در گیلان بسیار اهمیت دارد.

 

وی با بیان اینکه شوراها حلقه ارتباط میان مردم و حاکمیت هستند، افزود: شوراها در تجزیه و تحلیل مسائل مهم باید پاسخ‌های منطقی و استدلال محور ارائه دهند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه شوراهای اسلامی مروجان و متولیان جهاد تبیین هستند، گفت: شوراها با شناخت و اطلاعات درست از خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی و انتقال آن به مردم، پیش قراول جهاد تبیین باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار