کد خبر : 48871
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398- 00: 17

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان:

شورای شهر رشت یک خیابان را به نام «مدافعان سلامت» نامگذاری کند

شورای شهر رشت یک خیابان را به نام «مدافعان سلامت» نامگذاری کند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به شهادت پرستاران و پزشکان در مقابله با ویروس کرونا، گفت: شورای شهر رشت یک خیابان و یا میدان را به نام «مدافعان سلامت» نامگذاری کند.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در این مدت شاهد مجاهدت‌ها انسان‌ها پاک و فداکار در قالب کادر درمانی، پرستاری و پزشکان بوده‌ایم که در خط مقدم سلامت حتی از جان خود نیز گذشتند.

وی به شهادت چند تن از پرستاران و پزشکان گیلانی در این ایام نیز اشاره کرد و گفت: بدون شک همگان می‌دانیم که حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین رشادت‌ها، مجاهدت‌های همین افراد است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه امروز همه دست به دست هم در حال مبارزه با ویروس کرونا هستیم، افزود: مطمئناً کادر درمان و پزشکی نماد تمامیت یافته از این رشادت‌ها و جان فشانی ها است.

وی موافقت مقام معظم رهبری نسبت به شهادت کادر پزشکی و درمانی بهداشتی و خدماتی اشاره و تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به شهادت جمعی از پرستاران و پزشکان گیلانی در این ایام از اعضای شورای شهر رشت تقاضا داریم یکی از خیابان‌ها و میادین شهر را به نام شهدای مدافعان سلامت نامگذاری کند.

حجت الاسلام پوریوسفی ادامه داد: بی تردید این رویکرد فرهنگی تکریم به اعتماد عملی به کرامت انسانی و دینی و انقلابی خواهد بود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار