کد خبر : 89863
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1402- 44: 17

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان گیلان

ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان گیلان

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان گفت: مسئولان فرهنگی اتاق فکر تشکیل دهند و گزارشات دریافتی را بررسی کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند اوضاع فرهنگی کشور را دچار مشکل کنند اظهار کرد: انقلاب اسلامی تاکنون بر تمام فشارهای گوناگونی که دشمن وارد کرده برآمده است و در آینده نیز همین گونه خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نظام اسلامی ایران تأثیر خود را بر فرامنطقه گذاشته و حیات خلوت آمریکایی‌ها در منطقه را نابود کرده است افزود: جمهوری اسلامی بر همه مشکلات فائق می‌آید اما مشکلات فرهنگی از تمامی مشکلات پیچیده‌تر است.

 

وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ مربوط به فراسوی حوزه اقتصاد است لذا با شیاطین انس و جن مواجه است تصریح کرد: انبیای الهی عموماً با مسائل اقتصادی درگیر نبودند اما دغدغه اکثر آنها فرهنگ بود و دشمن نیز امروز روی این حوزه تمرکز کرده است‌.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه طبق تأکیدات رهبری مردم باید همواره در صحنه دفاع از ارزش‌ها حضور داشته باشند گفت: مردم نباید صحنه را رها کرده و تنها به مسئولان اکتفا کنند اگر چه برخی امور مربوط به حاکمیت است اما حضور مردم در صحنه در حوزه‌های مختلف در خنثی کردن نقشه دشمن مؤثر است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد آن است با ایجاد تنش در جامعه به اهداف خود برسد بیان کرد: باید قرارگاه فرهنگی در استان تشکیل و مسئولان فرهنگی اتاق فکر تشکیل دهند و گزارشات دریافتی را بررسی کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۰۰

الان ؟؟؟؟!!!!!
مگه حضرت آیت الله فرمانده قرارگاه فرهنگی نیست؟؟
تازه فرمودند تشکیل قرارگاه فرهنگی ضروریست؟؟!!

رفتن به نوار ابزار