کد خبر : 33295
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397- 40: 11

طرح ملي «سرود انقلاب» در كانون‌هاي مساجد گیلان اجرا می شود

طرح ملي «سرود انقلاب» در كانون‌هاي مساجد گیلان اجرا می شود

رضوانی نژاد از تشکیل گروه سرود یک هزار و ۲۰۰ نفره کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب خبر داد.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام«محمدعلی رضوانی نژاد» با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: طرح ملی «سرود انقلاب» به‌عنوان مهمترین برنامه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در ایام الله دهه فجر است که متشکل از گروهی ۴۰ هزار نفره ویژه گروه‌های سرود برادران و در رده سنی نوجوانان و جوانان هفت تا ۴۰سال است.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تاکید بر اجرای برنامه‌های جمعی در قالب گروه‌های سرود و ایجاد حس آرمان‌خواهی از طریق محتوای سرودها به مخاطبان افزود: در این راستا دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تشکیل گروه سرود را اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

 

وی ادامه داد: به‌مناسبت این ایام گروه سرود یک هزار و ۴۰۰ نفره کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان متشکل از ۲۴ کانون تشکیل شد که با توجه به استقبال خوب کانون‌های مساجد دارای گروه سرود، پیش‌بینی می‌شود بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ نفر در این طرح شرکت کنند.

 

رضوانی نژاد تصریح کرد: در این طرح ملی، گروه سرود کانون‌های مساجد گیلان هم‌زمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن (۱۲ بهمن) سرودهای انقلابی را در گلزار شهدای رشت و همزمان در ۹ شهرستان استان اجرا خواهد کرد.

 

رضوانی نژاد تصریح کرد: در این روز سرود «خمینی ای امام» با همان ملودی و تغییری در سبک شعر، مناسب با روحیات جوانان امروز و پیشرفت‌های کشور و لبیک به منویات رهبری و سرود «ایران ما» شامل مفاهیم شهادت، سازندگی، اقتدار و مقابله با تحریم‌ها اجرا می‌شود.

 

وی با تاکید بر حمایت از گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در طول سال خاطرنشان کرد: دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از این فرصت جهت بالندگی گروه‌های سرود بهره برده و زمینه تقویت این گروه‌ها را جهت بهره‌گیری در مناسبت‌های ملی و مذهبی فراهم می‌کند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار