کد خبر : 49979
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399- 32: 12

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد گیلان:

طرح یاریگران زندگی با محوریت مساجد در گیلان اجرا می‌شود

طرح یاریگران زندگی با محوریت مساجد در گیلان اجرا می‌شود

حجت الاسلام رضوانی نژاد از اجرای طرح یاریگران زندگی با محوریت مساجد در کانون های فرهنگی و هنری گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با اشاره به اجرای طرح یاریگران زندگی به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از رشت گفت: این طرح ملی به همت کانون‌های فرهنگی و هنری با شعار یاریگر هم باشیم در مساجد سراسر گیلان برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان مهلت ثبت نام برای مدیران کانون های مساجد را تا ۳۱ فروردین اعلام کرد و افزود: ثبت نام مربیان و اعضای شرکت کننده در طرح باید تا مهلت اعلام شده به اتمام برساند.

 

وی با بیان اینکه مدیر کانون باید حداقل ۲ و حداکثر چهار نفر را به عنوان مربی طرح معرفی کند ادامه داد: مربیان باید قبل از ثبت نام و ورود به طرح از طریق بخش LMS پورتال بچه های مسجد در دوره آموزشی طراحی شده، شرکت کنند.

 

حجت‌الاسلام رضوانی نژاد پیشگیری از مواد مخدر و قرص های روانگردان را از اهداف اجرایی طرح اعلام و تاکید کرد: تمامی شرکت‌کنندگان در طرح باید عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوده و در پورتال بچه‌های مسجد ثبت شده باشند.
وی اظهار کرد: در پایان این طرح از یکصد کانون و یکصد مربی برتر کشوری با اهدا کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس تقدیر می شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار