کد خبر : 102537
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402- 50: 11

دبیر ستاد انتخابات گیلان:

عدالت محوری و پرهیز از جانبداری‌ در انتخابات ضروری است

عدالت محوری و پرهیز از جانبداری‌ در انتخابات ضروری است

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با تبیین قوانین و مقررات انتخاباتی برای اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: عدالت محوری و پرهیز از هرگونه اقدام جانبدارانه ضروری است که باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش گیلانستان، شنبه شب ایرنا از استانداری گیلان، جواد شفیعی ثابت در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با تشریح تدابیر اتخاذ شده برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات، اظهار کرد: امنیت انتخابات و سهولت دسترسی مردم به شعب اخذ رای با دقت بالایی مورد توجه ستاد انتخابات گیلان قرار دارد.

 

وی با اشاره به فرهنگ بالای گیلانیان و هوشیاری و آگاهی آنان در همه دوره‌ها و حضور پرشور مردم این خطه در ادوار گذشته انتخابات اضافه کرد: مردم این دیار از دیرباز تاکنون در همه صحنه‌های سرنوشت ساز پیشگام و استوار بوده و هستند.

 

دبیر ستاد انتخابات گیلان در ادامه حضور مردم در این رویداد سرنوشت ساز را از موضوعات مورد توجه دشمنان عنوان کرد و گفت: با حضور پرشور در انتخابات باید به دشمنان ثابت کنیم که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و پاسداری از ارزش‌های آن اتحاد و انسجام داریم.

 

وی با ابراز تاسف از حادثه تروریستی کرمان خاطرنشان کرد: این حادثه نشان داد که دشمن همچنان در تلاش است تا موجبات نگرانی مردم و بر هم زدن آرامش عمومی را فراهم کند.

 

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان نیز در این نشست، تبیین مزیت‌های حضور حداکثری در انتخابات و تهدیدهای مشارکت کمرنگ در این رویداد بزرگ ملی را با اهمیت خواند و بر لزوم استفاده اثربخش از ابزارهای نوین اطلاع رسانی در مسیر برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو تاکید کرد.

 

سیدهاشم حسینی اتحاد، همبستگی و دفاع از کیان ایران اسلامی را وظیفه همگانی در مسیر مقابله با دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز دشمن با تمام قوا تلاش می‌کند تا با انگاره‌سازی غلط به مردم ایران و جهان القا کند که به واسطه کمبودها و دغدغه‌های عمومی، ایرانیان در انتخابات شرکت نخواهند داشت.

 

وی با یادآوری تکلیف گرایی و میهن دوستی ملت ایران، هوشیاری مردم نسبت به جوسازی‌ها و فضاسازی‌های بی‌اساس دشمنان داخلی و خارجی را ضروری دانست و اظهار کرد: هویت فرهنگی، انسجام اجتماعی و اقتدار ملی امروز در مساله انتخابات و مشارکت حداکثری در این رویداد بزرگ جلوه گری می کند.

 

حسینی در ادامه به وظایف تخصصی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات اشاره و بیان کرد: اعضای این ستاد باید با دقت و همت بالا نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کنند، چرا که اطلاع رسانی از جزییات برگزاری انتخابات حق مسلم مردم است و افزایش آگاهی و اعتماد عمومی را در پی دارد.

 

وی با بیان اینکه بی‌طرفی و رعایت انصاف از وظایف همه فعالان عرصه انتخابات به ویژه اعضای کمیته اطلاع رسانی است، افزود: استفاده از توان رسانه با هدف اطلاع رسانی هوشمندانه و تبیین جهادگرانه برای ایجاد فضایی پر شور و امیدبخش در انتخابات باید با جدیت دنبال شود.

 

حسینی با محکومیت حادثه تروریستی کرمان بیان کرد: عاملان این جنایت ددمنشانه بار دیگر چهره پلید خود را به مردم ایران اسلامی نشان دادند و دشمنی خود با مکتب سلیمانی را با چنین فاجعه ای به تصویر کشیدند.

 

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار