کد خبر : 103171
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402- 10: 21

رییس پلیس راهور گیلان:

عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در لاهیجان شد

عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در لاهیجان شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از تصادف دلخراش سواری پراید با عابر پیاده در شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: خانم ۶۷ ساله به علت شدت جراحات جان باخت.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در خیابان آزادگان شهرستان لاهیجان، بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که سواری پراید با ۲ عابر پیاده برخورد کرده است، افزود: در این حادثه شدید متأسفانه یکی از عابران پیاده که خانمی ۶۷ ساله بوده پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اظهار داشت: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری پراید تشخیص دادند.

 

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، عدم توجه به جلو در رانندگی را عامل اصلی تصادفات اعلام کرد و گفت: صحبت با تلفن همراه سبب حواس‌پرتی راننده و عدم فرمان‌پذیری اندام‌های مختلف حرکتی بدن از مغز شده و باعث بروز تصادف می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار