کد خبر : 27606
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1397- 54: 17

عدم وصول استعلامات مانع پرداخت مناسب تسهیلات اشتغال در گیلان است

عدم وصول استعلامات مانع پرداخت مناسب تسهیلات اشتغال در گیلان است

مدیر امور شعب بانک کشاورزی گیلان ضمن تشریح علل دیرکرد پرداخت تسهیلات اشتغالزا گفت: عدم وصول به‌موقع نتیجه استعلامات از جمله علل این رخداد است.

به گزارش گیلانستان، علیرضا طاهری صبح امروز در رشت با بیان اینکه تاکنون هزار و ۴۳۳ طرح اشتغالزایی به بانک کشاورزی معرفی شده است که ۷۵ درصد آن حدود یک ماه است معرفی شده اظهار داشت: از این تعداد تاکنون ۳۰۰ پرونده تسهیلات دریافت کرده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی گیلان با اعلام اینکه از مجموع طرح‌های معرفی شده به بانک‌ کشاورزی ۳۰۰ پرونده ارزش کمتر از ۲۵ میلیون تومان دارند تصریح کرد: تقاضا می‌کنیم تا دستگا‌های اجرایی طرح‌های قوی و مناسبی را به بانک معرفی کنند.

طاهری علت عدم پرداخت مناسب تسهیلات به متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی را عدم مراجعه متقاضیان به شعبات بانک‌ها دانست و ابراز داشت: عدم وصول به موقع استعلامات نیز یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی گیلان ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون ممنوعیت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در حوزه کاشت زیتون عنوان داشت: رایزنی‌های لازم برای رفع این مشکل انجام شده است.

اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار نیز در این جلسه با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ درصد از تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان ارائه شده است گفت: عمده‌ترین فعالیت شهرستان رودبار در حوزه کاشت زیتون است و لازم است موانع موجود در این حوزه رفع شود.

سیدرضا جوادپور فرماندار لنگرود نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور خاطرنشان کرد: توقع می‌رود تا بانک‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشند زیرا نباید تمام فشار مشکلات کشور را به سرمایه‌گذار وارد کرد.

رضا اسلامی فرماندار سیاهکل نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات موجود در حوزه پرداخت تسهیلات اشنغالزایی اظهار داشت: بانک توسعه تعاون گه موظف است به برخی از طرح‌ها تا ۲۵۰ میلیون وام بدهد این کار را انجام نداده و تنها ۷۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند.

میرشمس مومنی‌زاده فرماندار بندرانزلی نیز در این جلسه احداث بازار الگویی ساماندهی ماهی‌فروشان را مهم‌ترین طرح اشتغالزای شهرستان بندرانزلی دانست و خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های استان گیلان عملکرد بانک‌ها متفاوت است و لازم است برخی بانک‌ها قوی‌تر عمل کنند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار