کد خبر : 1057
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مهر 1394- 27: 11

عده‌ای آنقدر به آقازاده‌های مجرمشان دلبسته اند که قوه قضاییه را مورد حمله قرار می دهند

عده‌ای آنقدر به آقازاده‌های مجرمشان دلبسته اند که قوه قضاییه را مورد حمله قرار می دهند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: برخی ها آنقدر به اطرافیان و آقازاده های مجرمشان دلبسته هستند که به قوه قضاییه فشار می آورند و اجازه نمی دهند راحت وظیفه اش را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی “در گیلان”، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا جوادی صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان مسجد حاج مجتهد رشت ضمن تبریک این عید بزرگ اظهار کرد: عید سعید قربان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که از یک امتحان بزرگ الهی حکایت دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه درخصوص قربانی هایی که مردم در این روز انجام می دهند، خاطرنشان نمود: دعایی داریم که “خدایا از گوشت قربانی روزیم کن” یادمان باشد که این گوشت خیلی ارزشمند است و حتی یک لقمه آن در ناهار امروز موجب برکت فراوانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت ابراهیم خلیل(ع) از سه امتحان الهی سربلند بیرون آمدند، گفت: یکبار آن حضرت تمام ثروتش را با شنیدن نام پروردگارش به ملائکه داد و از امتحان مال سربلند شد.

حجت الاسلام جوادی ادامه داد: دومین امتحان بزرگ آن حضرت، امتحان از جان بود که سر تسلیم در مقابل نمرود پایین نیاورد و خود را برای رفتن در آتش آماده کرده بود که به فضل پروردگار، آتش بر ابراهیم سرد و گلستان شد.

این خطیب برجسته گیلانی همچنین امتحان سوم حضرت ابراهیم که متناسب با عید قربان است را بیان نمود و اذعان داشت:
ندا آمد که ای ابراهیم باید فرزندت را در راه خدا قربانی کنی. آن حضرت نوجوان زیبایش اسماعیل را به فرمان خدا به قربانگاه برد و همه چیز را آماده کرد و دست و پای فرزندش را بست. صورتش را به زمین گذاشت تا مهر پدری مانع اجرای امر خداوند نشود. چاقو را زد، امّا نبرید. اینجا بود که خداوند فرمود: تو امر می کنی بِبُر امّا من امر میکنم نَبُر .”وَفَدَيْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِيمٍ اسماعیل را به قربانی بزرگ بخشیدیم.

حجت الاسلام جوادی با تأکید بر لزوم الگو قراردادن آن حضرت در زندگی و انجام فرامین الهی ابراز نمود: ابراهیم(ع) تنها فرزند و میوه دلش را می خواست به فرمان خدا ذبح کند و تا انتهای کار هم پیش رفت که مبادا دستور خدا را انجام نداده باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه گریزی هم به شرایط حال کشور زد و تصریح کرد: به جای آنکه این موارد را الگوی زندگی مان قرار دهیم تا به رستگاری برسیم، ولی دیده می شود برخی ها آنقدر به اطرافیان و آقازاده های مجرمشان دلبسته هستند که به قوه قضاییه فشار می آورند و با حمله به این دستگاه انقلابی اجازه نمی دهند راحت وظیفه اش را انجام دهد.

وی با اشاره به جنایات مستکبران در کشورهای منطقه گفت: آل سعود به جای آنکه در مقابل آمریکای کثیف و لعین بایستد، خود را فرمانبردار این شیطان بزرگ قرار داده و با دستور آمریکایی ها هر جنایتی را در یمن و بحرین انجام می دهد.

حجت الاسلام جوادی در پایان از حضور بسیار پرشکوه مردم در این نماز تشکر نمود و اظهار کرد: ان شاءالله به حق این ایام همه مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار